Inlägg från: Barbaskön |Visa alla inlägg
  • Barbaskön

Let's Dance!

Det märks att Ebba är yngre och inte så "världsvan", då hon inte alls kan ta kritik - vilket är konstigt eftersom hon varit skådespelerska.

Håller med om att Mårten skulle hem idag, dansen var riktigt riktigt tråkig. Han mådde nog inte alls bra.

Men jag tycker Patrick är fjantig, försöker se yngre ut än vad han är och jag är så trött på den där gamla 90-tals frisyren. Han har helt enkelt fastnat i 90-talet

Malou har problemet att hon är "för snabb" så hon måste stanna upp och invänta nästa "move" därför blir det lätt stelt och stolpigt när hon dansar.

• Barbaskön

Patrik är lite "typig" tycker jag. Men vid själva dansen så är han ju rätt ödmjuk. Kul att Carin "driver" lite med honom, det verkar ta honom rätt hårt eftersom han verkar ha en lite "macho" bild över sig själv.

Men vad Harald Treutiger (hur stavas efternamnet?!) har blivit gammal tycker jag. Men det är ju klart han har ju blivit äldre som man blir men jag har mitt minne av honom från tiden med tv-programmen 24 karat och Robinson och jag har svårt att inse att han blivit så "gubbig".

• Barbaskön

YES äntligen fredag....

Skvallret går att Martin och hans danspartner har något ihop...vad tror ni om det?

• Barbaskön

Tycker nog också Malou, som jag har sagt förut. Hon är för snabb till nästa "move" så hon måste stanna upp och invänta - därför ser de så jäkla stolpigt och stelt ut.

Sen är jag lite trött på Ebba också - men det är nog mer hennes attityd än dansen och det är ju dansen som ska bedömmas......eller???????

• Barbaskön

Angelzezzan: Härligt att höra det är min inställning med!

• Barbaskön

Hoppas hoppas hoppas att Malou nu åker ut!

Yvonne som inte varit min favorit var ju helt ok i kväll. Hon har skärpt till sig och var inte så flamsig

Lasses hopp som blev helt fel var ju för härligt! Men han försöker ju verkligen det är ju inte bara trams och skoj - men han har ju inte "flåset" riktigt eller smidigheten i kroppen så han orkar inte.

• Barbaskön

Ser inte Tobbes tänder i överkäken underliga ut? De ser helt svarta ut - eller är det att han har väldiga gluggar?

• Barbaskön

Jag tror inte att Lasse B hänger med och han åker ut!

• Barbaskön

Konstigt att inte Ebba klagade eller bortförklarade något ikväll?! Kors i taket

Nä nu är det dax för lasse att säga ajöss!

• Barbaskön

Ja tydligen så ska Lasse sitta på en stol mitt på golvet under sin dans.

Tycker det är taskigt då kunde han ju ha lämnat walkover förra gången så att Harald som kan dansa hade varit kvar.

• Barbaskön

Men om Lasse hade varit smart så hade han ju hoppat av förra gången när han var så sjuk....

• Barbaskön

Vem ryker??? Jag tror det blir Martin & Cecilia

• Barbaskön

Angelzezzan: jag hoppas också på Lasse eller Ebba men jag tror det blir Martin... som vi nu får döpa om till SnyggMartin.....han var ju grym i kväll.

• Barbaskön

Blir så irriterad på Ebba,,,, ,vet inte riktigt vad det är men när man ser när hon får sin första poäng så gör hon en speciell min (alltså "inte nöjd min") som jag stör mig på så in i Norden. Den minen säger typ "skojar du , vem tror du att du är - jag är bäst! " Denna gång svamlade hon i alla fall inte något om hur synd det var om henne....

• Barbaskön

Magic300: Nä jag tycker inte att hon är bäst - men hon är sötast!

• Barbaskön

Mia88: och vad tv4 måste tjäna på detta med Lasse. För folk måste ju ringa järnet för att kunna matcha de höga poängen. Att inte folk tänker på det när de ringer som tokar, tv4 gnuggar säkert sina "penga"händer

Svar på tråden Let's Dance!