Inlägg från: Pillefjant |Visa alla inlägg
  • Pillefjant

Let's Dance!

Yepp, helt perfekt paustråd..vilken uppryckning dom har gjort ikväll..både Sahlene och Tobbe..wow!

• Pillefjant

tack för tipset om letsdance/blocket..

• Pillefjant

men jösses...Harald Treutiger..vad ska man säga..?

• Pillefjant

Harald ser ut som om han kommer rätt från Ålandsbåtsreklamen,ni vet..

• Pillefjant

Lidberg har faktiskt överraskat mig..

• Pillefjant

Kliar i benen..jag vill också dansa!!!

• Pillefjant

Klart dom lär skapa lite rubriker...mycket är nog spel för gallerierna. Men det är kul när två personer finner varann (platoniskt, om ni hajar).

• Pillefjant

Jag och min sambo gick på salsa i höstas, men läraren fick jobb och var tvungen att flytta...å eftersom vi bor på en liten ort, så (snörvel) har vi ingen kurs nu...buhu

• Pillefjant

Skulle älska att få dansa så som dem gör! JAG VILL,JAG VILL JAG VILL!!

• Pillefjant

mammutten81:det fick han ju höra när han dansade med Arja Saionmaa också..

• Pillefjant

Patrik Ekwall är en slempropp, så jag kommer inte att sakna honom måste jag erkänna....

• Pillefjant

Men jag kan tycka lite synd om dom som ska lära kändisarna att dansa. Det sabbar ju lite för dom också, om dom får nån som är helt hopplös? Förstår ni vad jag menar? (Svårt att uttrycka mig)

• Pillefjant

Det var just så jag tänkte-att det blir lite orättvist dem emellan, men shit the same, vem sa att livet var rättvist? ;o)

• Pillefjant

lågvattenmärket var väl ändå när dom gjorde om Boten Anna till quickstep, eller vad det var...så man kunde gråta...

• Pillefjant

då när dom spelade den åkte ju Birgitte Söndergaard ut, men jag tror att vem som helst som dansat till den låten hade kunnat åka ut..;o)

Svar på tråden Let's Dance!