-
Det tänkte jag också på igår. En så vacker kvinna med SÅ gräslig klädsmak...madlo skrev 2007-01-13 17:15:27 följande:"S o F Vem hjälper Agneta med hennes kläder??!! Hjälp vad fult klädd hon alltid är! Synd, då hon är vacker i sig själv."De kankse ville visa att hon har åldrats, såg ut som de hade hittat kläderna i farmors garderob -
Malou åker ut idag! Jag hejar på Ebba & Tobbe så långt.
-
Snart får vi veta svaret :o)
-
jag hade hoppats på att Malou åkte ut..
-
Åh jag hejar massa på Ebba - tycker hon gjorde jätte bra sist :o)
Nu missar jag i helgen eftersom jag åker till New York imorgon men jag ska titta in här och se vem som åkte ut. :o)
Malou ser helt FEL ut -
Orkar inte leta. Var i New York i helgen så jag missade vem som åkte ur - vem var det?
-
Nu får det faktiskt vara nog! Lasse ut en gång för alla! Vad är det för personer som sitter och röstar på han hela tiden!!?? Det är en danstävling och Lasse kan INTE dansa....
-
Ebba gör inge bra heller tyvärr - hejade på henne först men hon utvecklas ju inte...
-
VA!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!!!!!!! Är det möjligt??? Lasse skulle ju ut!!!!
-
Jag förstår verkligen inte VILKA som röstar på Lasse? Har halva Sverige missuppfattat att detta är en danstävling som går ut på att den som dansar bäst ska vinna och den som dansar SÄMST ska åka ur!!!???
Helt otroligt :) -
Snälla snälla måtte Lasse åka ut idag!
-
Ja precis - han både VILL och BÖR...Jii skrev 2007-03-02 20:42:05 följande:Men stackars Lassa VILL JU ÅKA UT!!!Låt honom åka! -
Ja det gick jätte bra för dem idag!maj06 skrev 2007-03-02 20:51:31 följande:Agneta Sjödins klart snyggaste kläder! Jag missade brottarkroppen Martins dans (nattade lillen) var det bra? -
Ja riktigt dåliga skämt..mjuik skrev 2007-03-02 20:59:32 följande:Måste fråga här nu eftersom ni antagligen tittar varje vecka. Kollar på Let´s Dance idag och slås av hur tråkiga skämt programledarna har. De drar skämt på skämt som är så tråkiga att jag vill byta kanal.Tycker ni att de är roliga? -
blääääääää så orättvist!!! :(