Inlägg från: Pyff |Visa alla inlägg
  • Pyff

Let's Dance!

Hoppas att Malou åker ut ikväll - hon såg allmänt mal-placerad ut bara! Hejjar än så länge på Tobbe och Sahlene (fast jag egentligen inte gillar henne ) Lasse är ju bara såå rolig så jag hoppas han får vara kvar nån vecka till.

Pyff på er!
  • Pyff

Håller med Kagi, tycker det är kul att de använder "bra" nutida musik istället för att bara spela klassisk musik eller nåt!

Jag tyckte att Malou skulle åka, hon ser så FEL ut bara när hon dansar. Tobbe rules!! Ebba var jag inte speciellt impad av alls faktiskt......................

Pyff på er!
  • Pyff

Jag tror också (och hoppas) att Malou åker ikväll...........

Pyff på er!
  • Pyff

Tråkigt att Mårten åkte ut i fredags, hade ju hoppats på Malou (alltså jag har aldrig sett en människa som ser så illa ut på dansgolvet som hon gör, tom Brandeby är 1000 ggr bättre!). Men det kanske var skönt för Mårten att vila upp sig och han verkade ju inte komma så bra överens med sin parter heller.........

Är det bara jag som på allvar tycker att Ebba verkar ha aggressionsproblem??? Hon såg verkligen skitförbannad ut när juryn pratade, hennes ögon såg ju helt galna ut!!! Ut med henne!!! Hon verkar vara extremt omogen för att vara 23 år........

Hejja Tobbe!! Men jag måste också säga att jag är riktigt impad av Harald och Martin.

Pyff på er!
  • Pyff

GÖTT MOS!! Malou är antligen ute!! Hon ser ju för jäklig ut på dansgolvet
    Hejja Tobbe!!

Pyff på er!
  • Pyff

Jag missade Let´s dance i fredags (var på Idol-Maruks istället ) Kan nån förklara hur Tobbe kunde få tre 10:or och sedan en 7:a??? Hur kan man döma så olika liksom........ var det surtanten som gav 7:an eller?

Pyff på er!
  • Pyff

Nej nu blev jag lite besviken faktiskt!! Jag tyckte Harald gjorde ett fantastiskt jobb - han gick verkligen in för dansen och var riktigt duktig - tyckte absolut att han skulle få vara kvar! Trodde LAsse skulle ryka efter floppen........

Pyff på er!
  • Pyff
    Anna & Tobias: Minikatt, Shine (2)
    Ebba & Jonathan:
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg) (4)
    Lasse & Ann:
    Martin & Cecilia: Tisteln (1)
    Tobbe & Annika: Pyff (1)
    Pyff på er!
  • Pyff

Usch, vad jag tyckte synd om Anna och Tobias!!! OCH LASSE - han vill ju uppebarligen inte vara kvar, det måste ju vara skit-pinsamt för honom att folk som faktiskt KAN dansa åker ut på löpande band medans han är kvar! Stackarn!
    Det jag skulle vilja veta är hur folk tänker som röstar på honom???? Jag menar fram till ett par veckor sedan tyckte jag också att Lasse var en kul prick som livade upp programmet, men den senaste tiden verkar han bara vantrivas och slarvar ju bara!! Vad är det för kul att se en människa vantrivas och vara pinsam liksom????

Pyff på er!
  • Pyff
    Isabelly skrev 2007-03-08 16:41:40 följande:
    Fling: Vet du om han tränar eller inte när de har träningar? Man ska inte uttala sig i något man inte vet..Och det är ingen tävling heller, det är ett underhållningsprogram..Men synd att Anna o Tobias åkte iallafall:/Vi ska inte tro så mkt på alt tidningarna skriver. Lasse vet nog vad han gör. Han har nog samvete själv o hoppa av om det var/är allt för jobbigt...han vet ju vad han gav sig in i..
    Visst är det ett underhållningsprogram, visst sjutton är det ÄVEN en tävling!! Varför finns det annars röstning, och varför har de annars en sak-kunnig jury??? Då kunde ju lika gärna Bosse Larsson och Maud Olofsson sitta i juryn typ.
    Att inte Lasse tränar speciellt mycket är väl allmänt känt eftersom han sagt det själv! Han KAN ju inte hoppa av heller, han får inte det enligt kontraktet, annars hade han ju gjort det alla gånger!
    Pyff på er!
  • Pyff

Jag är inte ledsen att Ebba åkte ut, jag gillade aldrig henne, verkade labil tycker jag. Sen är det klart att hon dansade bättre än Lassem och han egentligen borde åkt ut, men , men......

Pyff på er!
  • Pyff

Fan, jag kom precis på att  jag kommer missa finalen - är på Kanarieöarna då.......

Ja ja..................

Pyff på er!
  • Pyff

HUr gick det här till??? Jag var på Kanarieöarna och trodde sambon skämtade när han sa att MArtin vann!???

Svar på tråden Let's Dance!