Inlägg från: Frediza1980 |Visa alla inlägg
  • Frediza1980

Let's Dance!

hej!
    kul tråd!
    ja jag håller med om at det var fel som åkte. Visst Lasse var ju jätterolig i början och svenska folket gillar nog att se någon som absolut inte kan försöka. Men... nu räcker det... det skojiga har tagit slut...
    Yvonne, var den som jag faktiskt trodde skulle åka ut, har haft rätt hit tills. Samba var j u absolut inte Patriks dans men han har ju gjort bra ifrån sig i en del andra danser och skulle kunna bli bättre. Yvonne är nog tyvärr lite för osäker..
    OJOJ vad långt det blev, jaja lite tankar bara

• Frediza1980

jag tycker inte heller synd om dom, det är så svårt som dansare att göra karriär och att synas i media, detta är ju en jätte chans för dom att ta sig framåt och klättra i karriären.

• Frediza1980

hehe ja därför att till ex samba så ska det vara samba takter i och för att programet ska vara kul att titta på så gör dom om låtar som svenska folket känner igen. Den latin musik som redan fins är inte sååå skoj.

• Frediza1980

Tror inte att stadard o latin musiken som andväns skulle gå hem hos tittarna. Tror att många vill känna igen musiken och tralla med Väldigt svenskt

• Frediza1980

Lasse såg inte kry ut!!! fyy tyckte synd om honom... men tyvärr så är det nog dax att lämna let's dance ikväll!

• Frediza1980

hmmm vilket par hehehe tror att det är på G ändå

• Frediza1980

det var bra, lytet i mitten var dock ingen höjdare

• Frediza1980

hahahaha vilken låt!!! GOOOO Harald!

• Frediza1980

Fattar inte varför man röstar på lasse! och han verkar ju inte fatta det heller! han verkar vara den som blir mest förvånad av alla, tror att han skäms lite, för varje gång så går han fram till de deltagarna som åkt ut nästan som om han vill be om ursäkt...

• Frediza1980

skumpis: nää håller med dig! måste kännas lite pinsamt för honom... han vet ju själv att dom som åkt ut har varit bättre än han och att han får poäng av annan anledning än att han kan dansa..
    hoppas folk slutar nu, för det har redan gått fööör långt i mina ögon... det tappar ju syftet med tävlingen

• Frediza1980

tror att han var väldigt säker på att han skulle få åka eftersom han just inte dansa något, han gjorde lite hoppsa hoppsa steg (liknade pippi skutta fram på en äng) det var ju INTE cha-cha!
    och det var han nog väldigt medveten om.

• Frediza1980

skumpis: ja han såg ut att må riktigt dåligt! han är ju ingen ungdom direkt och inte den bästa kondisen... han kunde ju knappt stå upp när han var hos dommarna

• Frediza1980

L jung: håller med dig till 100%! han vill ju inte vara med längre...!

• Frediza1980

Åhhh vad Kul Grattis! *Vill också*

Svar på tråden Let's Dance!