Inlägg från: maria1978 |Visa alla inlägg
  • maria1978

Let's Dance!

Tycker det är tufft gjort att Lasse att vara med

• maria1978

Här dansas det oxå...  Å jag skrattade så mkt när Harald dansade... *så jag grät*

• maria1978

Nu är det inte länge kvar tills det är dax för repris. Såg inte i fredagskväll... Vet ju vem som åkte ut men ska bli kul att se när dom dansar samba... Å vem man själv tycker va bäst... !

• maria1978

*suck*
    Det är inte sant att Lasse får va kvar...Å man ser ju på honom att han inte fattar nå varjegång han blir vidare röstad.
    Ibland tycker jag det ser ut som om han blir besviken för att han är kvar...?!?

• maria1978
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:59:14 följande:
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande: Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.. Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
    http://www.tv4.se/letsdance/527688.html?nb=1 

Testa den här då...
    Annars finns det ju en repirs på söndag
  • maria1978
    Hästtokigmamma33 skrev 2007-02-16 23:32:21 följande:
    efter i kväll bordde svenska folket inte få rösta längre det är ju fan ta mig skandal alltså
    HÅLLER HELT MED DÄR....
  • maria1978

Ljung: Håller med till 100% jag med...å det är så trist att det alltid finns såna som vill förstöra!!

Å, vet ni att jag och min sambo skall sitta i direktsändningen på fredag!! JAG HAR VUNNIT TVÅ BILJETTER Kul...
    Får man se hur snackat går där

• maria1978
    Kaxmaja skrev 2007-02-19 16:14:13 följande:
    Maria1978 Du får vinka till oss L + M = Sant
    Ja jag ska vinka...
    bellanbus skrev 2007-02-19 16:14:30 följande:
    Ta med er munskydd hihi...Neeej, bara skojade, hade minsann oxå velat se det live!!!
    Tar min egen hus kur innan jag åker...En näve vitpepparkorn!!
    Squeezetoy skrev 2007-02-19 16:14:52 följande:
    Ååh, blir lite avis Jättekul för er!
    Jag va inne och tävlade på Let´s danse hemsida...eller tv4:as Dom har ju tävling varje vecka där... Så in med er och tävla.
    Jag tävlar med alla namna i familje *skrattar*
  • maria1978
    Selma77 skrev 2007-02-19 16:16:27 följande:
    Kul tråd!Jag fullständigt ÄLSKAR Lets Dance! Det är så mysigt när fredagen infinner sig och man får sjunka ner i soffan med lite godis och Lets Dance!
    Jag gillar oxå att sjunka ner i soffan Får se vad jag tycker är bäst...Soffan eller live!!
Svar på tråden Let's Dance!