Inlägg från: sunny79 |Visa alla inlägg
  • sunny79

Let's Dance!

Lasse och hans danspartner stack ju ur bild i slutet......såg ut som han var på väg för att snacka med nån...så tror ni inte att de byter ut honom coh in med Anna igen.... annars e ju TV4 helt rudade.....då ahr ju poängen med programmet liksom förstörts......

ja för vill man nu vill se mer av Lasse kan de väl göra ett program bara för honom inte förstöra för seriösa dansare så här....hua..... *ryser*.... vad håller svenska folket på med??????

Mina ögon kan tindra och mina läppar kan le..men...
  • sunny79
    TheCoopers skrev 2007-03-03 09:59:22 följande:
    Men man kan ju inte vara arg på Lasse för att svenska folket röstar honom vidare - det är ju inget han kan råda över ..
    öööö inte arg på Lasse....han vill ju inget hellre än att åka ut ju... både han och hans danspartner bad ju om det ju......utan snarare irreterad över svenskafolket hur de lägger röster......

Sen ang Lordi får du tycka så...själv tycker jag att de e toppen bra med eller utan masker spelar ingen roll men iallafall jag diggade låten grymt....ja de KAN ju sjunga.....om man jämför med Lasse som inte kan eller vill dansa längre....juuu..... så tycker jag iallafall...
  • sunny79

Grattar Dermot med en blomma

Svar på tråden Let's Dance!