Let's Dance!
Lasse åker ikväll.
Tobbe var dansgolvets kung idag
Fast egentligen hejjar jag på Erica, gbg:are som man är
Lasse åker ikväll.
Tobbe var dansgolvets kung idag
Fast egentligen hejjar jag på Erica, gbg:are som man är
Tycker också Lasse borde åkt ut. Men det är ju inte hans fel att han får stanna och det såg ut som han kände sig ganska skamsen när faktiskt fick stanna. Jag gillar inte riktigt Patrik men de var rätt underhållande ändå. Och nu fick jag ingen chans att ändra mig angående honom heller. Jag gillade inte Tobbe Trollkarl från början men nu tycker jag han är kung ![]()
Minst underhållande tycker jag är: Yvonne, Ebba, Harald och Lasse.
Och att jag ens orkar bry mig ![]()
Pillefjant - Du hann före
Har också den känslan för Patrik
Pillefjant - Fast det är nog inte särskilt synd om dem. De får massa medial uppmärksamhet som de inte alls är bortskämda med. Sen kan man ju tycka att det är lite orättvist dem emellan med tanke på att en del fått bra danspartners och en del mindre bra. Undra om de har lottat eller hur de har gjort.
Donna - Missade du programmet?Skäms på dig. Fast det ser jag ju att du redan gör
Patrik åkte.
Frediza - Ja, det är ju knappast hans fel. Jag tror också att han skäms och vill åka ut. Tycker nästan synd om honom. Undra hur länge folk tänker rösta på honom
Jag såg direkt att han inte mådde bra. Både jag och sambon trodde han var på väg att få en hjärtattack eller blödning eller något sådant. Det såg riktigt läskigt ut. Otroligt att hans partner vågade slänga sig i hans famn i slutet. Det var preciiiis att han orkade hålla henne. Och ja, han borde absolut lämnat wo i det skick han var i.
mjuik - Jag älskar verkligen David. Tycker han är skiiiiitrolig
Klart största behållningen av programmet
Tessou - Du tror väl inte att folk röstar på honom för att han dansar bra??? han får naturligtvis röster oavsett hur han dansar.
Vi behöver nog dock inte oroa oss för att han ska vinna. Ju mindre par som är kvar desto mer koncentrerade blir ju rösterna. Igår hade ju icke-anhängarna till Lasse 5 par att lägga sina spridda röster på. Nästa vecka är det bara fyra.
Jag tror och hoppas att Erica och Daniel kommer vinna ![]()
Han kommer inte vinna. De som är EMOT honom är fler än de som är FÖR honom! Problemet är att de som är EMOT sprider ut sina röster på resten av deltagarna. När de övriga deltagarna minskar så minskar även den procentuella andelen röster på Lasse.
Imorgon åker Ebba eller Lasse.
Nästa vecka åker den som är kvar av de två.
Så är det, så det så!
Hihi.. här har ni så ni kan klippa ut inför kvällens program
http://www.aftonbladet.se/noje/0703/02/lasse.pdf
Ebba & Jonathan: Magic300 (1)
Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis (9)
Lasse & Ann: (0)
Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk (3)
Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6)
The Arrow - Det är ju just för David man tittar
Arrow - Mycket möjligt
Fast jag är nog inte ensam om att tycka han är rolig. Hey Baberiba är ganska populärt
Arrow igen - Jag pratar om humor alltså. Inte vad du tror
Inget "spanande" alltså
Lasse eller Erica
Att en ung snygg tjej dras till en äldre framgångsrik kille och att en framgångsrik äldre kille dras till en ung snygg tjej skulle väl knappast vara nån världssensation direkt.... Eller hur?
Jag håller på Martin och Annika. Kan man göra så?