Inlägg från: Fling |Visa alla inlägg
  • Fling

Let's Dance!

När man kollar på röstningar på aftonbladet så frågar man om rätt person åkte ur.. 75% sa nej! (va någon vecka sen)
    Och en annan fråga, är det dags för lasse att lämna let´s dance? så var det ungefär 80-90 % som svarade ja..

jag förstår då inte varför han är kvar i tävlingen? Han vill ju inte vara med, han dansar dåligt med flit, och han håller på med en inspelning i göteborg.. Jag tycker iaf att han ska få lämna på fredag, Ann vill ju inte heller vara kvar.. Så varför låta ett par som inte vill vara kvar i tävlingen, vara kvar bara för att man tycker lasse har en bra personlighet och är rolig?

Lasse gör inte ett skit på träningen med Ann, han gör inget på tävlingarna! Men dom stackarna som tränar skiten av sig och gör sitt allra bästa.. ja dom åker ut en efter en!!

Nä skärpning nu!!

• Fling

Isabelly: Tycker du själv att lasse gör speciellt bra ifrån sig på tävlingarna?

Visst, det är ett underhållningsprogram.. men man ska då inte göra narr av dom som kan dansa genom att låta Lasse vara kvar! Det blir lika bra program även om lasse lämnar, om inte bätre.

Dom andra som är kvar i tävlingen kämpar på och vill verkligen vinna, Lasse kämpar för att åka ut.. gång efter gång!
    Nu vill ju inte Ann heller vara kvar, Då tycker jag att det är dags att rösta ut dom.. varför hålla var ett par som inte vill vara kvar?

• Fling

Jag tror åxå att det är Ebba och Jonathan som vinner, dom blir bara bättre och bättre för varje vecka tycker jag

Fast Martin och Cecilia är åxå bra, jaja bara nån av dom 2 vinner så är jag nöjd

• Fling

Jag tycker Ebba är så rolig, när juryn ska prata så kommer hon alltid med nån rolig kommentar

Hejja Ebba!

• Fling

Ebba ett anorexiaoffer?? Då vet du inte va anorexia är..
    Hon är inte underviktig på långa vägar..

• Fling

79% som tycker att lasse ska lämna let´s dance (aftonbladet)
    87% tyckte att fel person lämnade ikväll (let´s dance sajten)

Men varför i h*vete är han då kvar? I don´t understand..

• Fling

"Flamingokvintetten skickade ut ett massmejl till hela dansbands sverige och uppmanade att rösta på Lasse Brandeby. Nu skickar de ut ett nytt massmejl - Men den här gången vill de få ut Lasse."

-Bjarne Lundqvist ångrar uppmaning att rösta på Lasse.

Lasse själv:
    -Det var jobbigt att slå ut anna och tobias
    -Jag vill bara hem
    -Jag måste få åka hem
    -Lasse:sluta rösta på mig
    -Lasse:jag får inte åka hem

Verkar det som Gubben villl vara kvar i tävlingen eller?? Han mår ju snart psykiskt dåligt av att vara med..

• Fling

Ha ni sett hur gammal Ann är som dansar med Lasse? Jag trodde först hon va ca 40-45 lr nåt sånt.. Men hon är bara 33! Förvånad

Hon ser så gammal ut när hon dansar tycker jag

• Fling

Ja precis, när man ser på alla par så ha man ju försökt "prickat" in åldern på varandra så man dansar med nån i samma ålder! Då när jag såg Lasse och Ann, tyckte jag de va så bra att Lasse fått dansa med någon i sin egen ålder.. Jag hade visst fel, de skiljer ju bara 30 år på dom Skrattande

• Fling
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling (9)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
  • Fling

Helt rätt person åkte ut ikväll, Nu gäller det att hella fram Martin och Cecilia nästa fredag! Hejja Hejja!

Svar på tråden Let's Dance!