Inlägg från: Mia888 |Visa alla inlägg
  • Mia888

Let's Dance!

Hej! Här vill jag vara med om jag får. Kollar varje vecka och nu börjar det ärligt talat bli lite jobbigt. Hallå, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA FOLKET? Funderar på att bojkotta programmet om inte Lasse åker ut nu. Det är ju ett hån mot de andra som verkligen försöker. Nä, jag förstår ingenting...

• Mia888

Lägger till mig om det är ok.

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie (10)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888 (5)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther(6

• Mia888

Anna ML: Håller med, inte kan han dansa, inte ett dugg!! Bara för att svenska folket tycker att han är rolig och är folkkär så kan ingen tycka att han är en bra dansare. Då har man verkligen ingen koll på dans!

• Mia888

Imorgon är det dags igen och om inte Lasse åker hem nu så blir jag Gr!%kseinipn!! Så arg blir jag

• Mia888

Helt vansinnigt att man låter honom vara kvar, han vill ju inte karln!! Ut med han nu då, snälla svenska folket, låt bli att rösta. Fast det är vi ju överens om här innne, borde gå ut med det i nyheterna eller nåt

• Mia888

YES! Nu kan man ju börja njuta av programmet oxå! Hejar på Martin jag!

• Mia888

Martin är född 1973, så han blir 34 i år. Tycker inte att han ser en dag äldre ut än 30.

• Mia888

Mjölk: Japp, googlade och fick fram att han var född 1973. Hihi, jag tycker precis tvärtom, att han ser yngre ut

• Mia888

Mjölk: Samma här Jag är 26. För några månader sedan så frågade busschauffören om jag skulle ha hel eller halv biljett (halv biljett åker man på om man är 15!!!) Inte så kul men vi kanske har nytta av det när vi är 60. Då ser vi ut som 30

• Mia888

Squeezetoy: Lycka till med bebben! Hoppas du tajmar förlossningen så du inte missar finalen

• Mia888

Om en timma börjar det! Det ska bli kul att se utan den här göteborgaren den här gången

Hoppas på Martin och Cissi!

• Mia888

Har aldrig gillat Erica, så det gjorde inget för min del att hon åkte. Tobbe är kul att titta på verkligen! Han har goa kommentarer till allt. Men Martin och Cissi är ju bara för gulliga!! Vilken vals!

• Mia888

Heja Martin men jag tror tyvärr att Tobbe kommer att vinna, i alla fall om man läser aftonbladets undersökning. Typ 61% vill att han ska vinna. Han är oxå duktig men tycker att Martin är charmigare

• Mia888

Agneta gravid? Måste kolla in sen Har hon barn sedan tidigare eller, någon som vet?

• Mia888

YES! De vann!

LitenOchRädd: Ett stort grattis till dig!

Svar på tråden Let's Dance!