Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let's Dance!

Kagi skrev 2007-02-24 10:28:45 följande:
    Jag brukar inte ringa och rösta, men ska man rösta så ska man ju rösta på den som får näst sämst poäng av juryn. Favoriterna är det ingen idé att rösta på, de klarar sig ändå. Det är däremot strategi att rösta på den näst sämsta, så att Lasse inte passerar den. Man kan ju (tyvärr) inte minusrösta...Fast visst är detta en riskabel strategi. Vips så åker en favorit ut på det...
    De e riktigt farligt. De e sånt som gör att favoriten åker
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

De bästas var när lasses danspartner berättade att hon gått upp i vikt för att hon fått mer muskler av att SLÄPA runt på Lasse

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    snigelfart skrev 2007-02-24 11:45:44 följande:
    Måste lägga mig i igen. Helt RÄTT par åkte ut i går! Ska bli så skönt att slippa höra den flamsande människan mer. Hon kan inte prata en mening utan att flamsa hysteriskt, patetisk. Inte är hon duktig att dansa heller. Helt rätt. Nästa vecka kan Brandeby åka hem så han slipper plågas mer och därefter Ebba Hultqvist. Hon kan också inse att hon inte har där att göra längre. Bebis kommer i augusti...:)
    De e de tre jag oxå vill ha hem först. Sen i vilken ordning spelar mindre roll. Men Lasse borde ha åkt först
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

Kan vi inte göra en lista på vilka vi vill ska vinna?
    Lägg in ditt namn efter de paret du cill ska vinna och skriv i parantesen hur många som "röstat" på de paret Kul att se hur många "röster" varje par får

Vinnar listan
    Anna & Tobias

Ebba & Jonathan

Erica & Daniel
    Angelzezzan (1)

Lasse & Ann

Martin & Cecilia

Tobbe & Annika

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Ni glömmer att skriva in er på listan

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnar listan
    Anna & Tobias: Minikatt (1)

Ebba & Jonathan:

Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna (2)

Lasse & Ann:

Martin & Cecilia: Tisteln (1)

Tobbe & Annika:
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

¨Förlåt jag orkar inte läsa en massa sidor tillbaka! Vem åkte ut ikväll. Första fredagenh jag inte hänger med! Var på fredags öl med jobbet

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Ni behöver inte svara fick precis en shock av att läsa på Aftonbladet att Anna Sahlin åkte ut. Helt i shock

L + M = Sant
Svar på tråden Let's Dance!