Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let's Dance!

Har ju typ gett upp på att Lasse ska åka hem. Men självklart e de det jag vill.

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini (11)
    Lasse & Ann: Aussie(1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

Ordnar lite på listan

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma (12)
    Lasse & Ann: Aussie(1)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Åhhh jag har en känsla av att Erica kommer att få åka

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Nu börjar de bli spännande på riktigt

Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma (12)

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Hexx skrev 2007-03-16 22:38:14 följande:
    Ja, jag vet.... men säkert inte förrän i morgon. Och det är ju programmet som är roligt att se...Bajs.
    Jo de ligger redan ute. Min mamma följer programmet via nätet hon bor i USA och hon har redan sett danserna. De e bara någon minuts fördröjning
    L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!

Erica & Daniel:
    L + M = Sant
Svar på tråden Let's Dance!