Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let's Dance!

Såg en omrösting poå aftonbladet där lår Erica sämst till

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Shit pommes fritt. Jag måste ju hinna duscha och laga mat innan de börjar. Oj oj får ta och snabba mig nu

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Var de bara jag som inbillade mig eller kom Tobbe och hans partner i otakt???

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Oj vad lite aktivitet de är här inne

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Hon fick lixom vänta in honom när de gick efter varandra och kickade.

L + M = Sant
  • Kaxmaja

Måste Måns ha samma kläder på sig varje gång. När tvättar han??

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!
    Erica & Daniel:
    Angelzezzan, Bruna, Anna LL, Cilla(gbg), Ramonas, selh, Mammanova, forgive not forget, Skumpis, AngiePangie , Tini, Tindras Leias och Novas mamma,Zhara (13)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove (7)
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

Faaan oxå jag ville verkligen att Erica skulle vinna. Ja ja sånt händer. Nu e de alla röster på Tobbe

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia:
    Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, Angelzezzan (7)

L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan (9)
    L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Spännande när de är jämt

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82(10)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
    L + M = Sant
  • Kaxmaja
    LitenOchRädd skrev 2007-03-27 11:25:47 följande:
    Ska Han Gifta Sig Nu oxå?
    Ja jag vill oxå veta. Vem???
    L + M = Sant
  • Kaxmaja
    Aangiee skrev 2007-03-30 21:30:53 följande:
    magkänslan säger att Martin och Cissi vinner alltihopa, men innerst inne håller jag nog på tobbe och annika...
    Helt enig. Tror att Martin vinner men hjärtat säger att jag vill att Tobbe ska vinna
    L + M = Sant
  • Kaxmaja

Jag oxå. Alltid denna väntan

L + M = Sant
Svar på tråden Let's Dance!