Inlägg från: maruttan |Visa alla inlägg
  • maruttan

Let's Dance!

Nääää Birgitte var ju iaf charmig......

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • maruttan
    Jenny70 skrev 2007-01-20 19:55:05 följande:
    De kändisar som var med förra året var mycket roligare att titta på!!Men hörde ni...när sångaren sjöng (FÖRSTÖRDE) Martin Stenmarks låt - så fruktanslöst falskt så det var nå´t av det värsta jag hört!! Hjälp!! :-/
    Japp började fundera på omhan hade satt en tupp i halsen Han sjöng ju de andra låtarna helt ok?!
  • maruttan

Men Yvonne är ju bara såååå söt och go!! Vill inte att hon ska åka ut även om hon dansar som en kratta

• maruttan

Är det någon som har kollat in Let's dance+ i tv4+ på torsdagar? Tänkte att jag skulle göra det imorgon faktiskt Kl 20 är det ifall någon är intresserad

• maruttan

Nej jag tror Tobbe trollkarl tar hem spelet! Och nästa som ska ut måste vara Ebba....dryga snorunge!!!

• maruttan

Jag vet vilka det är som röstar på Ebba....medelålders män som tycker hon är snygg! Typ min svåger.....

• maruttan

Nej bara media som vill få det till det! Men visst skulle de bli ett fint par!

• maruttan

Ehh Lasse fick en 4:a och Martin en 6:a av Maria Öhrman.....hur tänker hon????

• maruttan

Stackars Yvonne säger jag!! Hon åkte ut fast hon dansade typ 10000000 ggr bättre än Lasse......

• maruttan
    Anna & Tobias: Minikatt, Shine (2)
    Ebba & Jonathan:
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg) (4)
    Lasse & Ann:
    Martin & Cecilia: Tisteln (1)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan (3)
Svar på tråden Let's Dance!