Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Let's Dance!

HelenR skrev 2007-02-02 21:35:07 följande:
    det ärnågot med henne som jag stör mig på...... Hon verkar inte kunna ta några negativa saker som domaren säger, man ser på henne hur arg hon egentligen blir
    tål inte kritiken alls. spydig och divig blick. satt och tittade på klippet före dom dansade.
    helt inställd på att lyftet inte funkade.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx

wooow, vad härligt det var att se Anna och Tobias idag

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx
    Jii skrev 2007-02-09 20:20:10 följande:
    o shit va smal hon (Anna)är! Det var väl inte sååå himla länge sen hon födde barn eller?
    Juni förra året om jag inte har fel.
  • xxmeyaxx

9, 10, 10, 10 HEJA ANNA!

• xxmeyaxx

Näe, Ebba tyckte jag inte om.. Vad var det med skon?

• xxmeyaxx

Jii,
    du missade inget precis.

• xxmeyaxx
    Jii skrev 2007-02-09 20:36:17 följande:
    NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Men GUUUUUUD vad har Yvonner på sig?????!!!!!!!!!! :-O
    Jag tänkte på det jag också
  • xxmeyaxx
    SandraS skrev 2007-02-09 20:40:48 följande:
    Är det bara jag som inte tycker att Yvonne dansade bra?!?!
    Näe, jag tyckte inte att det var så bra..
  • xxmeyaxx

Vilket underbart slut med Tobbe

Svar på tråden Let's Dance!