-
Nej, vi bor inte heller i sthlm!! Men det går fort med tåg (bor i V-ås) Förstår att du inte vill åka höggravid och allt. (när är det dax?) ... Våra barn får vara hemma med Mormor och Morfar...Lilleman sover ju iof alltid när det är Let´s Dance men stora grabben och jag kollar alltid...Squeezetoy skrev 2007-02-19 17:20:50 följande:maria1978Vi bor ju inte i Sthlm så det skulle bli lite svårare för oss att åka. Höggravid är jag dessutom så jag nöjer mig nog med TV-soffan ändå. Men det hade varit kul att se ngn gång. Kanske om det blir en säsong till. -
Ja, du det är bara att tävla om dom på let´s dance sajten tror jag?! kan ju alltid kolla läget hur man gör...för att få komma dit.L jung skrev 2007-02-19 21:17:46 följande:Jag har aldrig förstått HUR sjutton man får biljetter till Let's Dance????Jag har varit publik på otaliga shower... (parlamentet/Time Out/Singalong/ExtraExtra/Tur i Kärlek/Småstjärnorna med mera med mera...) men inte sjutton lyckas jag nånsin få biljetter till lets dance??? haha....Ha så JÄTTEKUL på fredag!!!!! Ska titta efter dig.... trots att jag inte vet hur du ser ut!! hihi
Va roligt att vara publik så där...Hur får man vara det då? Förutom då man vinner
-
Ljung: Jag skall kolla på det där!!
Att vara publik alltså, verkar ju super kul!!
På eftermiddagen åker vi... Ska passa på att dra runt sambon i lite affärer i huvudstaden. Sen är det live i svt huset!!
Får se vad man tycker är bäst...Live eller hemma i soffan!! -
Nu är man hemkommen från let´s dance live... Å jag måste helt ärligt säga att jag föredrar soffan
Men det va himmla roligt!! En upplevelse, va bara tvungen att gå in här innan jag ska lägga mig i sängen och sova gott. Måste ju se hur snacket har gått har i kväll....
Yvonne va dö läcker i kväll ju...Synd att hon åkte ut. Å ni skulle se när Lasse röstade vidare när tv kamerorna stängt ner. Alla jornalister va som galna runt honom. Å han såg mer eller mindre vättskrämd ut och stod och pratade med juryn...
Men men, det skulle inte förvåna mig om han vann hela skiten nu!!
Vad tänker folk med... ???
Nej, sov dax.... -
Men jag vill ju rösta på två
Måster väl bestämma mig snart då.... -
Jag tycker nog tre
Erika och Daniel
Martin och Cecilia eller
Tobbe och Annika....
Hmmmm
Ja vi får se... vad som händer!! Bara det inte blir Lasse som vinner hela alltet då blir jag smått galen
-
Får se vad som händer i kväll då
Vad tror ni Lasse kvar en vecka till eller?! -
MEN shit va är det här...
Jag måste ha drömt eller gick han verkligen vidare... Alltså nu tycker ju jag att det är nog!! :[ Alltså inget ont om Lasse men Dansa kan han inte... Å vill inte heller (ser det ut som iaf)
Dom borde ju ha rösta på den som du tycker dansar sämst.... (men det blir mobbing tv enligt tv4 *suck*) -
Skogsfrun Amalia: Håller helt med dig...
-
Jaha då är det strax dax då. Ikväll har jag inge förväntningar alls. Lasse blir väl kvar som alla andra veckor
*suck*
Kommer jubla om han äntligen får åka hem.
Lasse i alla äre men inte i Lets dance! -
Jaha..Då va det bara att vänta en timme då och lite till för att se vem som ryker i kväll..

-
Jaha ikväll är det dax igen då... *suck* ...Han blir väl kvar en vecka till...skulle inte förvåna mig alls...
Brandeby alltså!! -
-
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

-
Aros Rosen: Ja, jag hänger ju här med!! -
Jag hejar oxå på Martin..Men tror tyvärr inte han har tv tittarnas stöd som Tobbe och Erika...
-
Vinnarlistan!!!
Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978 (7)
Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff (10)
Trodde jag väl aldrig....Att Erika skulle ryka!! -
Men dom är väl för söta Martin och Cissi...
-
vilken kyss

-
Martin och CissiAangiee skrev 2007-03-30 21:14:16 följande:vilken kyss kyss?? jag missade någon kyss, var och hämtade en cola... vilka kysstes?????