Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Let's Dance!

visst ebba är väl inte jordens största solstråle, men jag hade hellre sett att lasse och ann åkte.......

• Aangiee

kanske bara jag som är konstig eller så... men jag tycker ann såg väldigt gammal ut idag... gnuggade mig i ögonen flera ggr. har dom sminkat henne annorlunda och gjort henne annorlunda, eller har dom helt enkelt bytt ut henne mot en pensionär för att ann vägrade dansa mer med lasse??? *bra teori va??*

• Aangiee
    Kaxmaja skrev 2007-03-09 22:40:23 följande:
    kanske bara jag som är konstig eller så... men jag tycker ann såg väldigt gammal ut idag... gnuggade mig i ögonen flera ggr. har dom sminkat henne annorlunda och gjort henne annorlunda, eller har dom helt enkelt bytt ut henne mot en pensionär för att ann vägrade dansa mer med lasse??? *bra teori va??*Jag tyckte oxå hon såg gammal ut. Väldigt annorlunda iallafall L + M = Sant
    skönt att det inte bara var jag som reagerade!
  • Aangiee
    Neonlight skrev 2007-03-16 21:33:04 följande:
    AngiePangie:Liten har blivit stoor !! Söta barn du har fått!Jag är kompis med din stora syrra (sen vi gick på dagis)!Världen e allt bra liten på FL =)
    hehe okej, Mikaela antar jag att du är kompis med?? Komiskt hur liten världen är!
    Jag har bara ett biologiskt barn(Jonathan), men även 3 bonusbarn
    Vore kul att veta vem du är, du kanske kan skriva ett privat meddelande till mig(eftersom du vill vara lite anonym läste jag på din sida)

för att inte vara helt ot i detta inlägg: Vem tror ni får åka hem idag då???
    Det är inte fallet som gör ont, det är landningen
  • Aangiee

JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hej då lasse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Aangiee
    Squeezetoy skrev 2007-03-23 20:20:17 följande:
    Däremot tycker jag att man starkt kan ifrågasätta klänningen som Agneta har på sig. Eller i varje fall den där saken framme vid bysten som mest ser ut som en förvuxen dusch-puff.
    Jag tycker mer det ser ut som en gammal jul-dekoration som hamnat på tokiga omvägar.
    haha
  • Aangiee

tyckte inte cissi och martin var speciellt bra idag...
    Tobbe och Annicka var bättre!

• Aangiee
    Kaxmaja skrev 2007-03-23 20:32:25 följande:
    Var de bara jag som inbillade mig eller kom Tobbe och hans partner i otakt??? L + M = Sant
    Det tyckte jag också det såg ut som, men juryn sa inget om det så jag vet inte....???
Svar på tråden Let's Dance!