Inlägg från: Ramonas |Visa alla inlägg
  • Ramonas

Let's Dance!

E inte det så att den som har misnt påäng åker ut??

Eller har jag missat nått???

Stolt Faster till Tindra
  • Ramonas

Okej, då fick Kurtan många telröster då...??

Stolt Faster till Tindra
  • Ramonas
    Coccolina skrev 2007-01-21 17:51:45 följande:
    Precis
    Okej, som förra gången då peppe fick allas telröster...
    Stolt Faster till Tindra
  • Ramonas

Vem åkte ur igår då??

Jag hejar på Erica å Daniel...

Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas
    Jii skrev 2007-02-03 19:49:22 följande:
    Malou åkte ut igår! Bra!!
    Okej, ja men hon va ju så vacker.... =)
    Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas

Hej hej!!

Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....

Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??

*måste ner te tvättstugan igen*

• Ramonas
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande:
    Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..
  • Ramonas
    maria1978 skrev 2007-02-16 23:17:45 följande:
    Ramonas skrev 2007-02-16 22:59:14 följande: Ramonas skrev 2007-02-16 22:10:14 följande: Hej hej!!Jag missade sista dansen.. Var ju tvungen å springa ner te tvätt stugan.. *ggggrrrrrrrrrrrr* Å dumma pv som inte kan ta tvätten, när då sitter han å spelar WoW.....Varför kan jag inte se deras dans?? kan man se danserna dom har gjort tidigare?? Vart hittar jag det?? E det nån vänlig själ som kan länka mig??*måste ner te tvättstugan igen*Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar.. Det är utsidan som gör att man stannar till, men insidan som gör att man stannar kvar..www.tv4.se/letsdance/527688.html Testa den här då...Annars finns det ju en repirs på söndag
    Nu såg jag Den sista dansen...

Det kan ju inte vara sant att Lasse inte åker ut...

Min favorit e Ju Ericka å Daniel... Helt klart! *Göteborgare som man e! *
  • Ramonas
    maria1978 skrev 2007-02-16 23:37:52 följande:
    Hästtokigmamma33 skrev 2007-02-16 23:32:21 följande: efter i kväll bordde svenska folket inte få rösta längre det är ju fan ta mig skandal alltså HÅLLER HELT MED DÄR....
    Håller med oxå!!!
  • Ramonas
    Kaxmaja skrev 2007-02-24 11:31:10 följande:
    De bästas var när lasses danspartner berättade att hon gått upp i vikt för att hon fått mer muskler av att SLÄPA runt på Lasse L + M = Sant
    *ASG*

Ja, vem hade inte fått det...

Men dte e ju synd om han.. Kan han inte bara lämna?? Eller måste man bli utröstad?? Vad e det för folk som röstar på honom? Han får ju lägst påäng å han måste ju få flest tittar röster så som han hänger sig kvar....

Helt fel åkte ut igår...
  • Ramonas
    Vinnar Listan:

Anna & Tobias: Minikatt, Shine (2)
    Ebba & Jonathan: (0)
    Erica & Daniel: Angelzezzan, Bruna, Anna ML, Cilla(gbg), Ramonas (5)
    Lasse & Ann: (0)
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd (2)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 (4)
  • Ramonas

Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen, maria1978, kidA, Fling Edvina82, girllady(11)

Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie, Angelzezzan, Tottetoff, LabLover, Anna ML, Forgive not forget, Ramonas (14)

Erica å Daniel dansade ju bäst i fredags... Mitt favvo par åkte ur... *snyft*

• Ramonas

Martin å Ceccilia ska gifta sig, det står väl på lets dance sajten??

Svar på tråden Let's Dance!