Inlägg från: xxmeyaxx |Visa alla inlägg
  • xxmeyaxx

Let's Dance!

Jag vill också dansa med Tobbe

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx

Hon Maria i juryn är väldigt dålig på att ge höga poäng idag.

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • xxmeyaxx
    Sarasnaran skrev 2007-02-09 20:50:49 följande:
    Och nu när det är paus kan ni göra detta! :)letsdance.blocket.se/ Jag fattar inte hur man göööör! För att se regnbågen måste man stå ut med regnet...
    Pilarna, tryck på det som pilen säger att du ska trycka på. I takt såklart.
  • xxmeyaxx
    Pillefjant skrev 2007-02-09 20:53:38 följande:
    tack för tipset om letsdance/blocket..
    Varsågod.
  • xxmeyaxx

Haha, jag tycker att Lasse är så söt

• xxmeyaxx

Dansar inte bra, men söt.

• xxmeyaxx

Ingen förväntar sig att Lasse ska kunna vara bra, men däremot unga Ebba.
    Hon är INTE bra och ut SKA ut..

• xxmeyaxx
    Annna skrev 2007-02-09 21:00:27 följande:
    Är det bara jag som tycker att Patrick Ekwall är slemmig?
    Nej. Du är inte ensam..
    Licizzi skrev 2007-02-09 21:00:20 följande:
    ja Ebba kan åka ut..vad gör hon där eg?? ♥ Älskar D & Cicci Bella f. o5o726 ♥
    Jag tycker att hon har varit dålig i flera veckor.. På tiden att hon åker ut nu.
  • xxmeyaxx

Daniel da Silva och Carina da Silva, gifta eller släkt?

Svar på tråden Let's Dance!