-
-
Imponerande av Lasse idag faktiskt, men det är väl som han själv säger, att det går i hans fart. Men jag hoppas att han åker ut.
WOW säger jag också om Daniel och Erica, 40p!
Håller med om att Martin var jättesnygg med skäggstubb! -
Det är så trist att han får vara kvar i tävlingen. Inte någon rättvisa mot de andra.
-
Fattar inte de som röstar på honom att det är plågeri för stackarn. Han vill ju verkligen inte vara med! Det är faktiskt elakt av folk när han ju säger rakt ut att han inte vill vara med. Då kan det ju inte vara av folkkärhet de röstar utan bara för att förstöra.
-
Tycker också att Agnetas klänning är fin. Däremot har hon ofta ganska usel hållning och släpper fram axlarna så hon ser ut som en hösäck därför.
-
Ryktena säger ju att hon är gravid. Och hon ser ut att ha gått upp lite i vikt faktiskt. Även förra veckans klänning var ju av "dölja-magen"-karaktär.
-
Jag riskerar att missa Let´s Dance pga av förlossning jag... Har BF på lördag. Skulle jag nu pricka in så att jag är på sjukhuset när det är Let´s Dance så ska jag se till att ordna en inspelning av programmet.
-
Jag har inte skrivit in mig på Vinnarlistan eftersom jag inte riktigt kan bestämma mig för vem jag vill ska vinna.
Hjärtat ligger hos Martin (& Cecilia), men jag tycker nog det är mer rättvist om Tobbe (& Annika) vinner. Erica har ju gjort det jättebra hon med, men njae, jag gillar liksom inte henne. Där är jag däremot så glad för Daniel som verkligen liksom revancherat sig från förra året då han åkte ut väldigt tidigt med Gynning. -
Däremot tycker jag att man starkt kan ifrågasätta klänningen som Agneta har på sig. Eller i varje fall den där saken framme vid bysten som mest ser ut som en förvuxen dusch-puff.
-
Jaha, imorgon är det fredag och finaldags och min bebis ligger fortfarande kvar i magen... Risk för intressekonflikt där
Nae, föder jag så föder jag. Men då ska det spelas in!
Kan för övrigt fortfarande inte bestämma mig för vem jag ska hålla på. Men det känns nog som att Tobbe är mer värd att vinna. -
Jag tycker inte att Cecilia är hemsk alls. Tycker hon verkar gullig och rar.
-
Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom...
Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda
Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna. -
Hihi, I wish... jo BF+6 och det enda som händer är några oregelbundna sammandragningar, hade nog önskat lite mer ont faktiskt.Aangiee skrev 2007-03-30 21:19:24 följande:Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom... Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna. kikade in hos dig och såg att du har ju gått över tiden! kanske är det bebis på gång nu mitt i Lets Dance finalen??
Jag håller nog på Martin, känns så efter Tobbe och Annikas rätt fjantiga shownummer faktiskt. Ska nog till och med slå en signal och rösta. -
Ååh, det var rätt par som vann, helt klart!