• Kalle74

    The Burning Crusade

    Go kväll tänkte i och med det är så tyst mellan inläggen här så tänkte jag att man kanske kunde se om det finns något intresse att snacka lite om tilläget till WoW som kommer nu i dagarna. ;)

    Det är ju lika mycket hatad som älskat här inne. Så det lär ju inte bli mindre spel tid framöver ;/

    Tärningen är kastad ;)

    //Kalle

  • Svar på tråden The Burning Crusade
  • Tvillingfarsa

    Vet inte vad jag tycker om det men ska köpa det i varje fall.

    Jag tänker dock inte stå där vid midnatt och geeka mig.


    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • Kalle74

    Jag var och förhandsboka det idag i alla fall bara hämta det sen efter den 16;e när man orkar ;)

    Nä kan tänka mig vilken anstormning det kommer att vara på serverna .. Lycka till!!

    Det kommer att bli många som kommer att spela dygnet runt ;)

    Läste på deras sida över 8 miljoner som spelar överallt i världen det för lite respekt med sig.. Okej kanske inte samtidigt men endå ;)

    Undrar vad Cs ligger på ?

    finns det något annat spel som man mäta sig med Wow igentligen ?

  • Julias Farsa

    Tänker inte köpa det. Ett år räckte med "vanliga".

    "finns det något annat spel som man mäta sig med Wow igentligen ? "

    Wow är ju egentligen mest chatt, transportera sig mellan instanserna och lite duellande som tar lång tid. Så det finns spel som ger mer upplevelse, mer högintensiv "underhållning" som t.ex. Quake 3 och Diablo 2.

    Enda jag saknar med wow är musiken.

  • JiggaJigga

    Har spelat WOW i ca 1.5 år men kommer inte heller att spela BC nu. Slutade spela för ca 2 månader sedan o vet att om jag börjar spela igen så e jag fast, tyvärr :) men jag ska hålla mig. Men det roliga är att min sambo ska hämta sitt exemplar på tisdag o köra på sitt konto.... får väl ta hand om lill-pojken då o köra lite X360 under tiden.... men ändå saknar man skiten (WOW) :) men vet att börjar jag igen så går timmar/dagar till mig själv istället för att ta hand om min lille grabb på 5 månader som är det bästa som hänt mig.....och han är ju bara så liten en gång i livet. Men självklart så kommer jag att testa på BC nu på min sambo´s konto... :)

  • WestHam

    wow var kul men oj vilken tid för o lvla upp sig. o hur många misslyckade försök i instancer

    tacka vet ja Diablo 2 LoD synd bara för de e väll sönder fuskat helt

  • Kalle74

    Men är det inte det som är kul att det tar tid lvl upp sig ?

    Visst jag har insett att jag inte kan springa en instans på 6 timmar.

    Men det är något specillt med Wow ..

    men som sagt var vissa gillar gå ut å festa å vissa gillar att vara hemma. Diblo 2 har jag aldrig testat inte över nätet i alla fall.

  • Pappaledig såklart

    Håller med Kalle74...
    Tycker stor del av charmen är enbart levlingen asså, har 2 60's som jag inte alls spelar på grund av att för att ens komma bli i närheten av bra i armor-väg så lägger jag av ganska snart efter L60, används största delen till moneyfarming till mina alts bara.
    Älskar dock lowlvl bg's, oh så mycket lättare att kunna få en char relativt maxad där, och dessutom kunna köra en instance på 1 timmar i stället för 6-7 timmar.
    Satt å läste om BC och vad jag förstår så kommer det gynna oss pappor med barn som inte kan sitta 24/7 :)
    Har stängt både mitt och sambons accounts sedan ett par månader tillbaka, men kommer nog öppna dem när det kanske lugnat ner sig lite, hehe.

  • Tvillingfarsa
    Pappaledig såklart skrev 2007-01-15 16:47:12 följande:
    Satt å läste om BC och vad jag förstår så kommer det gynna oss pappor med barn som inte kan sitta 24/7 :)Har stängt både mitt och sambons accounts sedan ett par månader tillbaka, men kommer nog öppna dem när det kanske lugnat ner sig lite, hehe.
    hur menar du att det skulle gynna?
    -V- Älskar Nathalie och Isabell -V-
  • digamond

    Förstod inte häller riktigt vad du menar med gynna oss?
    well har köpt TBC också ... spelar bara lite då o då..
    Blivit lite mer nu i dagarna men .. långt ifrån vad man har gjort...
    Var dock rätt intressant o lira lite ...

    Kör nya shamanen ally på The moelstrom som vi lirade lite på förrut tror jag?! DraShaman heter den.
    Dock så håller jag igentligen till på horde sidan på Vashj där jag har ett par lvl 60 och lite annat.
    Main: digadeamon 60 lock
    Alts: priestor 60 gissa vad, loolladin(lowlevel)

    :)

  • Grodmannen

    Tar tid att lvl vet jag väl inte. Knappt en vecka så är man 50+.
    En kille som fick hardcore hjälp av sin guild tog knappa 2 dagar att ta sig från 60-70.
    Däremot att allt är så enkelt kan få en att vilja sluta.
    Everquest1 och 2 var allt kämpigare men och andra sidan var man mer stolt om man lyckades uppnå sina mål.
    Epic, time flaggad osv.
    Det är ett kul spel. Men jag håller med kommentare såsom wow är som ett nöjesfält och att mobbs har verklig lvl några lvl under än vad de säger att de har.
    Ex jag kan lätt sola en elite mobb på samma lvl som jag själv. Det är inte normalt när man är lvl 50+
    Det borde vara svårare. Med det menar jag inte att svårt=kul. Men ändå.

Svar på tråden The Burning Crusade