• Pepparrot

Shabby Chic-inspiration, idéer & tips del 1

Snart dör min favorittråd www.familjeliv.se/Forum-5-87/m13353002.html skapad av Frida24.

Här spinner vi vidare i Shabby-Chic-världen på väg mot våren!Räcka ut tungan

A dyslexic agnostic insomniac lies awake at night wondering if there's a dog
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-01-13 16:01:43:
    Del 2 ska det naturligtvis stå i rubriken... Frida24 startade ju del 1 så klart
  • Svar på tråden Shabby Chic-inspiration, idéer & tips del 1
  • libero

majsan!
    Fin fin blogg du har. Börjar känna mig utanför och mobbad pga att jag inte har någon egen bloggGråter

Men jag hinner faktiskt inte med det också. har ju fullt upp med att läsa i era.
    Ni är så duktiga här inne alla.

Puss på er nu ska jag äta min semla med gubben (inga kalorier inte i den!!!! eller?)

• hampo
    libero skrev 2007-02-20 20:50:44 följande:
    majsan!Fin fin blogg du har. Börjar känna mig utanför och mobbad pga att jag inte har någon egen bloggMen jag hinner faktiskt inte med det också. har ju fullt upp med att läsa i era.Ni är så duktiga här inne alla. Puss på er nu ska jag äta min semla med gubben (inga kalorier inte i den!!!! eller?)
    Nähä, inte är du mobbad. Tänk så här; - Jag vågar vara annorlunda! De du! Kram
    Akta er för att trampa en verklig dumbom på tårna, hans liktornar läks aldrig.
  • majsan45

Det vågar ja me´................Hampo hjälp mig hur 17 får man till räkneverket på bloggen........detta kommer att ta tid.............Fundersam

• hampo
    majsan45 skrev 2007-02-20 21:26:11 följande:
    Det vågar ja me´................Hampo hjälp mig hur 17 får man till räkneverket på bloggen........detta kommer att ta tid.............
    Ja, det finns flera sorter. Men du kan ju ta www.counterdata.com . Du fattar hur man gör när du kommer dit.
  • Hjorthan

Nu har ni fått mig till att sitta i 2 timmar och fundera på ett namn till en blogg! Så när man minst anar det så kanske t o m jag får tummarna loss.

Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.
  • majsan45

höllu vart ska man klistra in den nånstans hampo?

• hampo
    majsan45 skrev 2007-02-20 21:39:31 följande:
    höllu vart ska man klistra in den nånstans hampo?
    Först går du in på customize (uppe i hörnet på din blogg)
    Sen trycker du på
    Add and Arrange Page Elements
  • hampo
    Hjorthan skrev 2007-02-20 21:37:17 följande:
    Nu har ni fått mig till att sitta i 2 timmar och fundera på ett namn till en blogg! Så när man minst anar det så kanske t o m jag får tummarna loss. Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner.
    Kul!

Den kan ju heta Stina-Lottas Bråkmakare...
  • majsan45

Det är fixat tack ändå,Hampo...Kyss....Och du Hjortan du är ju från skåne varför inte Mårten gås vilda färd..................Flört.......skoja bara pöss på dej

• hampo

Oscar de la ränta
    Vi har frida idag...

Svar på tråden Shabby Chic-inspiration, idéer & tips del 1