När klassas det som otrohet!!!
Vad tycker ni??
Det finns säkert fler val men jag kom inte på fler......
Vad tycker ni??
Det finns säkert fler val men jag kom inte på fler......
En kyss..
Jag tog puss men bara om den är medveten och att man känner något. Det ska vara en puss på munnen.
Jag kan dra gränsen redan vid mental otrohet, men eftersom det är väldigt svårt att bevisa så får en kyss bli gränsen. Men jag skulle inte lämna min man om han nu valde att kyssa någon annan, men han skulle få på moppo.
En kyss, en puss på kinden eller så går jag med på om det är en vän.
Jag tycker puss o det betyder då om den hamnar på munnen..Om d är en tjejkompis så får hon pussa min make på kinden, men vad ska hon på munnen att göra?? Då får ju maken säga till så jag vet att han är med på mina noter..
Sen om vi vänder på steken så hade inte min make tyckt om att en kikkkompis pussar mig på munnen..Jag tycker heller inte att min killkompis ska pussa mig på munnen, kinden räcker..Svaret är alltså: Puss
Jag tycker otrohet är om man har gjort något som man inte skulle berätta för sin partner.
precis som mar ia skrev.
när man gör ngt som man inte kan göra inför sin kille. jag kan tex utan problem sätta mig i en killkompis knä på en fest (om det är fullt i soffan)detta kan jag göra utan att tveka även om min sambo ser det. Då är det inte otrohet.
Jag skulle inte kunna pussa en killkompis på munnen inför min sambo = alltså är det otrohet för mig. dvs jag kan inte göra det inför honom o stå för det.
Puss på munnen!!! Fy fan.
en puss tycker ja iaf... då har de gått för långt...