• siri74

När klassas det som otrohet!!!

Vad tycker ni??
    Det finns säkert fler val men jag kom inte på fler......

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När klassas det som otrohet!!!
  • sheeba

Jag tog puss men bara om den är medveten och att man känner något. Det ska vara en puss på munnen.

~~~~Gör som grodan, lev på hoppet~~~~
  • AnneSophie

Jag kan dra gränsen redan vid mental otrohet, men eftersom det är väldigt svårt att bevisa så får en kyss bli gränsen. Men jag skulle inte lämna min man om han nu valde att kyssa någon annan, men han skulle få på moppo.

detached parent - evolution in progress
  • Featherboah

En kyss, en puss på kinden eller så går jag med på om det är en vän.

• Licizzi

Jag tycker puss o det betyder då om den hamnar på munnen..Om d är en tjejkompis så får hon pussa min make på kinden, men vad ska hon på munnen att göra?? Då får ju maken säga till så jag vet att han är med på mina noter..

Sen om vi vänder på steken så hade inte min make tyckt om att en kikkkompis pussar mig på munnen..Jag tycker heller inte att min killkompis ska pussa mig på munnen, kinden räcker..Svaret är alltså: Puss

♥ Älskar D o Cicci Bella f. o5o726 ♥
  • Mar ia

Jag tycker otrohet är om man har gjort något som man inte skulle berätta för sin partner.

Jag älskar min lilla Teo
  • Yosa

precis som mar ia skrev.

när man gör ngt som man inte kan göra inför sin kille. jag kan tex utan problem sätta mig i en killkompis knä på en fest (om det är fullt i soffan)detta kan jag göra utan att tveka även om min sambo ser det. Då är det inte otrohet.

Jag skulle inte kunna pussa en killkompis på munnen inför min sambo = alltså är det otrohet för mig. dvs jag kan inte göra det inför honom o stå för det.

• Jenniesmamma
    För mig beror det på,skulle min man ge en gemensam tjejkompis till oss en lätt puss,på tex fyllan,vi är ute å har skit kul,men sen beror det på om det händer ofta,är det varje gång vi är ut skulle jag nog börja undra,en en gång då skulle jag inte ens bry mig. Men kyss däremot är otrohet,en puss också,beror på hur den görs,så därför tog jag annat!
    RIP Felix Nilsson,1993-2006,älskade lillebror!
  • sakoline

Puss på munnen!!! Fy fan.

• toxxt

en puss tycker ja iaf... då har de gått för långt...

Svar på tråden När klassas det som otrohet!!!