Vad tycker ni om telefonförsäljare?
Kanske redan finns en tråd om det.
Men jag tänkte bara höra vad ni tycker?
Vad tycker ni om regeringens förslag om att förbjuda telefonförsäljning?
Kanske redan finns en tråd om det.
Men jag tänkte bara höra vad ni tycker?
Vad tycker ni om regeringens förslag om att förbjuda telefonförsäljning?
Tycker det är bra om telefonförsäljning förbjuds.
Heja regeringen!!!!!!!
Äntligen ett vettigt förslag!!!
Vill jag ha en produkt eller en vara så gå jag till butiken och köper den!!!1
Inte fan vill jag bli uppringd hemma!!!
Skulle vara väldigt skönt om det förbjöds men väldigt många skulle bli utan jobb.
Jag blir galen på dem.. de ringer på kvällarna och helgerna och de frågar aldrig om de stör när de ringer utan de pratar på innan man ens hinner avbruta dem... borde förbjudas... Iallafall att ringa efter kl 17 och på helgerna!
Vi är med i Nix, avskyr telefonförsäljare.
Det finns ju ett enkelt sätt att slippa telefonförsäljning, NIX-registret funkar ju riktigt bra. Jag tycker att det vore synd att förbjuda eftersom det faktisk finns en hel del människor som försörjer sig på detta. Jag tycker dock att hela direktförsäljningsbranschen borde städas upp med tanke på alla oseriösa företag som lurar unga människor att jobba för i stort sett inga pengar alls. Dvs ren provisionslön där kraven för att få den sk garantilönen är larvigt högt ställda så att den i princip aldrig betalas ut. Jag vet, eftersom jag själv jobbat som administratör på ett direktförsäljningsföretag som ändå var hyfsat seriösa.
Så länge de inte ringer till mig så bryr jag mig inte
Jättebra. Hade nix när vi bodde i karlstad, men har glömt att ringa och registrera nya numret. Konstigt nog ringer det inte så många ändå. Jag säger nej tack jag är inte intresserad innan de hinner dra hela sin svada. Nån som vet om man kan spärra mobilen också via nix? De har börjat ringa på den också.
Jag hatar när de ringer till mig, jag vill inte köpa något över telefonen!