• annie29

Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)

Ska ha kalas för min son på Mcdonalds,är det nån som har haft det?
    Vart ni nöjda?

Men nu letar jag efter en prislista till deras mat,men det verkar hopplöst,inte ens på deras hemsida finns det nån!

Ska ju bjuda barnen på mat,och vill veta vad som finns och vad det kostar!!

Nån som kan hjälpa mig??

• Svar på tråden Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)
  • Flicka20

Jag vet vad saker och ting kostar men det är dock olika från restaurang till restaurang.

• Flicka20

Jag skulle nog kontakta den restaurang som du funderar på att ha barnkalas på och prata med dem om priser osv. De hjälper dig gärna.

• PuhGirl

vad ska du ha reda på? Jga jobbar på mcdonald's...men som tidigare, priserna varierar från restaurang till reataurang, beroende på om det är privat ägt eller ej..

• BimBim o Knorrans Mamma

Ring o kolla med dom. De borde väl ha sådana där "paketpris" eller?

(¯`°?.¸ ♥ Bebis i magen Vecka 29 ♥ ¸.?°´¯)
  • annie29

jag tror att det ingår tårta och en godis påse i priset,men sen får man ju lägga ut för barnens mat!

Och istället för att köpa en happy meal till alla 10 barn,och hälften äter upp allt,så tänkte jag bara köpa en varsin hamburgare och dricka.
    Så vad kostar en vanlig hamburgare och en liten dricka?
    Och vad kostar en happy meal?
    Tack!

• PuhGirl

Happy meal 29 kr...om barnen vill ha milkshake +3 kr
    hamburgare kostar 10 kr....liten dricka 10 kr.....lösa leksaker 20 kr...
    ja, man får en glasstårta och små mcdonald's leksaker oftast....sen även runt tur i restaurangen och göra egen glass ibland..

• annie29

jag har läst där på deras hemsida om kalas,men tycker det står lite oklart om vissa grejer.
    Har skickat email men får aldrig nå svar!

Tex,det står att det kostar 550kr för 10 barn,men om man är 7-8 st,vad kostar det då?
    Eller är lägsta nivå 10 styckna?
    Och om nån ej kan komma,får man det billigare då?

Vad exakt ingår i priset,tårta,godispåsar??

• Flicka20

29 kronor happymeal
    10 kronor för vanlig hamburgare
    10 kronor för mjölk, läsk
    13 kronor för apelsinjuice, äppeljuice, multifruitjuice
    13 kronor för liten vanilj, choklad och jordgubbsshake

• PuhGirl

Det är olika på varje restaurang som sagt...det bästa är och ringa dit...för såna priser kan jag inte i huvet..

Svar på tråden Prislista för Mcdonalds,helt omöjligt att hitta!!(ska ha kalas där)