• Anonym

Kropp som slitzmodeller????

Är de någon som vet hur slitz-modeller bl.a tränar? Ja, jag vet att dom är hemskt retucherade oxå!! Men klart som fan tjejerna har snygga kroppar!! De fattar ju vem som helst!

Så hur tränar dom? Och vad tränar dom? För att ha sådanna kroppar??

• Svar på tråden Kropp som slitzmodeller????
  • Neko

Jag vet inte riktigt men jag tycker att väldigt många aerobicsinstruktörer har väldigt fina kroppar, så kanske det vore något? :P

• madlo

jag tror inte dom tränar alls, haha.. på top model höll dom ju på å dö när de sprang runt kvarteret..

• Nyfiken gul

spinning, pilates, löpning och träna med vikter....

efter lite snabb koll i kändistidningarna av modeller....

• Anonym

Jag vet en modell som alla tycker ar sa snygg, smal och sexig som har jattebred rumpa och dalig hy. Ser ut som vilken normal svenska som helst om man traffar henne pa stan. Verkligen inte speciellt snygg eller smal. Men i Slitz ser hon ut som en sexbomb.

• lejone

Oh himmel! Stod o tittade på omslaget till Cafe tror jag att det var. iooo! Och jag kan tala om hur de tränar!! De har personliga tränare som sitter framför datorer o klickar o drar flitigt med musen så att tjejjerna blir cellulitfria och tonade till max! Tänk om man ändå hade en sån kille som hjälpte en inför familjefotona!!

• Anonym (ts)

lejone: ja de är klart dom blir retucherade! men man måste nog ha en rätt juste kropp endå för att få vara modell ??

Dom har ju snygg kropp i verkligheten oxå

• Leaaa

leta rätt på den tråd där folk här på fl gör riktiga wow brudar av bland annat sådana som mig så har du en förklaring!

• Anonym (ts)

Leaaa: Jag frågade inte hur man retucherar.. jag frågade efter träningstips! men du kanske missade de...

Svar på tråden Kropp som slitzmodeller????