• Anonym

Kropp som slitzmodeller????

Är de någon som vet hur slitz-modeller bl.a tränar? Ja, jag vet att dom är hemskt retucherade oxå!! Men klart som fan tjejerna har snygga kroppar!! De fattar ju vem som helst!

Så hur tränar dom? Och vad tränar dom? För att ha sådanna kroppar??

• Svar på tråden Kropp som slitzmodeller????
  • Anonym (Katarina)

Jag är smal men tränar inte. Och äter vad jag vill =)

• Anonym (knäck)

Jag var med i Veckorevyns Gör om mej en gång. Och de hade till o med där retuscherat så mycket att jag knappt kände igen mej själv bla ändrat ögonfärgen och lte på näsan. Visst va det mycket smink men det märktes väl på råkopiorna
    Så hoppas du inte tar Slitz bilderna på allvar de är så mycket retusch att man inte kan ana

">

här är ju ett exempel. Oh hoppas det inte räknas som jag gör reklam nu

• Anonym (ts)

jag är oxå smal och har aldrig haft problem med min vikt. Har alltid kunnat äta vad jag vill. Men efter 2 graviditeter hänger de lite här och var
    Jag förstår såklart att inte vem som helst kan träna sig till en sån kropp.
    Men dom som jag, som redan är smal från början. Behöver ju bara bli fastare liksom..

• Anonym (ts)

ok jag skriver de igen.. Jag VET att bilderna är otroligt retucherade!! Men jag har sett tjejer i verkligheten som har skitsnygga kroppar! Därför undrar jag om någon erfaren har träningstips?

• Anonym (knäck)

jag är också nyfiken. min midja är ganska degig efter graviditeten helst skulle jag bli av med skinnet och "amningsdepåerna" bak på ryggen men hur tränar man bort skinn+

• Neko

TS,

Vilken typ av kropp har du nu då? Olika typ av träning passar till olika kroppar/förutsättningar.

• Anonym (Slitz)

Jag har varit med i en tidning som modell och grejen är att de retuscherar ju precis ALLT. Så tro för Guds skull inte att folk ser ut så. Det finns inga top models i Sverige. Alla retuscheras järnet. Man tar bort några kilon på midjan, huden blir jämnt brun, brösten ser större ut, munnen ser fylligare ut, alla åderbråck försvinner.

Om du sitället frågar hur man blir vältränad? Men nu frågade du ju hur man gör för att se ut som modellerna i Slitz! Och då är det en ska som gäller. Bli kompis med nån som kan Photoshop!

• Tindra 00

Träningen ska anpassas efter vilken sorts kropp man har nu och efter vad man vill uppnå.

Är du smal så kan du t.ex. träna fettförbrännande gympass i till exempel spinning med ett styrkepass efteråt......som exempel! Detta några gånger i veckan ca 3-4....

Överskottshud kan aldrig gå tillbaka av sig själv, utan den blir ju tydligare ju mindre underhudsfett man har/går ner i fettvikt.... (Men har man väldigt mkt överskottshud efter kraftig övervikt kan man ju ta bort det hos kirurg)

• lejone

Jag tror att det bästa du kan göra är att få en session med en instruktör på ditt lokala gym. fråga honom/henne vad som vore bäst för din kropp om du vill tuna det o det. typ.

Annars är simning o dans väldigt bra för en slim fast look.
    Fast vad vet lilla jag. Går ju på Chokeladieten vetttja! hehehehe

• Tindra 00

lejone: Jag jobbar på gym. Och du har alldeles rätt i att simning och dans är bra!

• Anonym (min kropp)

Jag är inte en pinne utan normalviktig och stolt. Har lite gropar här och var. Har visserligen gjort en bröstop, men det var pga att mina tuttar var väldigt små till mina höfter och axlar. Nu har jag en kropp som inte är perfekt men den är snygg! Och det beror på att jag känner mig snygg, jag utstrålar en enorm sexighet som är svår att motstå. Jag vet dessutom om det väldigt väl vilket gör mig farlig.

Älska era kroppar!

Svar på tråden Kropp som slitzmodeller????