• Karin och Pyret

Po.p storlek 92

Jag undrar hur gamla era barn är som har storlek 92 på po.p-kläder?
    Skriv gärna om de är stora för sin ålder också.

Jag gjorde nämligen en chansning idag och köpte en vinteroverall på rean till nästa vinter.
    Han är nu fem månader och mycket stor för sin ålder.

• Svar på tråden Po.p storlek 92
  • KajaBaja

från 1,5 till två år. Ja, hon är lite större än medel...

• Maverich

Min son är stor för sin ålder och jag köpte just 98 i jacka och utebyxor som han får ha i vår-nästa höst. Han fyller två år den 1:a mars.

• killotjejmamma

Min dotter har 92 i sin overall hon fyller 3 i maj han hade nog behövt 98 egentligen men när vi köpte den fanns det inga planer på att hon skulle kunna ha större men sedan växte hon men dety vet man ju aldrig i förtid.

• Sing Star

Jag köpte en vinterjacka på rean till min tjej också stl 92 och hon blir 2 år i mars 2008. Gjorde en chansning precis som du! Min tjej följer mittkurvan i vikt och längd.

ღ ♥ ღ JOHANNA i mitt hjärta ღ ♥ ღ
  • Karin och Pyret

Funderade ett slag på att byta till 86. Men jag behåller nog 92:an ändå.
    De anger ju 1½-2 år och han kommer vara 1½ i februari 2008. Så ett par månader innan dess kan vi säkert börja använda den.

Tack för hjälpen!

• Axels och Annies mamma

2 år och POP´s strl 92 är lagom, normal stor för sin ålder.

• Majalaja

Oj, det låter stort tycker jag! Min son är 2,5 år och 92 är alldeles lagom åt honom nu. Nu är han iofs inte så stor men ändå...

• Milda

Min dotter har 92 på POP:s ytterkläder nu och hon är 2,5 år. Hon är nog lite kortare än genomsnittet. Ungefär 88cm lång.

Svar på tråden Po.p storlek 92