• Tussilagoflickan

Gävle högskola?

Någon här som ska börja läsa på Gävle högskola nu den 22:a?
    Vad ska du isåfall läsa?

Någon här som går på högskolan?
    Vad läser du?
    Är du nöjd/missnöjd med högskolan?
    Tips och råd att ge till nybliven elev?

Jag ska läsa på Lärarprogrammet

• Svar på tråden Gävle högskola?
  • Jenny81

Jag läser till sjuksköterska på högskolan i Gävle. Trivs jättebra. Något du undrar över så fråga på...

• AnnMarie

Jag börjar nu på måndag. Hälsopedagog kommer jag läsa.

• AnnMarie
    annica26 skrev 2007-01-19 10:23:16 följande:
    *puffar*..ska söka till gävle högskola i höst..=)
    Vad ska du söka då? Nyfiken som man är.. hehe..
  • KAH

Jag ska också söka till hösten, fastighetsmäklarprogrammet

• annica26

jag ska söka till socionomutbildningen i höst...men måste göra högskoleprovet först...min abetyg är inte så jättebra och den utbildningen är himla populär nu verkar det som.

• AnnMarie
    annica26 skrev 2007-01-19 11:03:48 följande:
    jag ska söka till socionomutbildningen i höst...men måste göra högskoleprovet först...min abetyg är inte så jättebra och den utbildningen är himla populär nu verkar det som.
    Jo den är jätte populär. Går det inte att söka till våren då? Då minskar intagnings poängen.
  • Fidelis ad urnam

Jag har läst ett år redan och ska nu den 22 börja läsa Engelska A med didaktisk inritning.
    Läser annars till förskollärare men satsar på att läsa upp mig så att jag kan undervisa i äldre årskurser.

• AnnMarie
    Fidelis ad urnam skrev 2007-01-19 11:15:06 följande:
    Jag har läst ett år redan och ska nu den 22 börja läsa Engelska A med didaktisk inritning.Läser annars till förskollärare men satsar på att läsa upp mig så att jag kan undervisa i äldre årskurser.
    Åh låter roligt. Har en syster som lärser till lärare, hon började nu i höstas.
  • Fidelis ad urnam

Jaså, läser hon distans eller på campus?
    Jag läser på distans, fast denna termin blir det på campus.

• AnnMarie

Hon läser på campus. Tror hösten är campus och våren är distans. För jag sökte distans förskollärare men kom in på första handsvalet istället.

• Fidelis ad urnam

Oki, ja då vet jag garanterat inte vem din syster är. Det är knappt man lär känna sin klass

• Naty

har skrivit i en annan tråd, men jag måste kolla om jag får svar här också :)
    Ni som sökt till gävle, sökte ni kurserna till programmet också?? eller enbart programmet? söker man kurserna sen?

Svar på tråden Gävle högskola?