Inlägg från: Blixten |Visa alla inlägg
  • Blixten

Partylekar efterlyses....

.... till vår nyårsfest!

Jag har slut på mina lekar som jag har använt på tidigare fester och behöver nya idéer och förslag! Vi är ungefär samma gäng som träffas, så nu är idétorkan stor, då jag brukar vara lekledare.

Hjälp mig tjejer o killar med laglekar, stafettlekar, kluriga gåtor och uppgifter - ja, allt ni kan komma på är välkommet Ni kanske har några hemsidor på lager, där ni vet tipsen finns?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Partylekar efterlyses....
  • Blixten

Stjärnflocka:
    Ja, det har vi kört! Superrolig

Nyfiken gul:
    Vad går den ut på och hur leker man?

Fler tips?

• Blixten

Ung kvinna:
    Sockerbitleken verkar jättekul och lär bjuda till många skratt. Den är mera "rumsren" än bananleken men vem vet vad vi kan hitta på uti natten!

zabrinhe:
    Vad går det spelet ut på? Vi är totalt spelgalna och har massa sällskapsspel i lager, men det har jag inte hört nåt om??

Tymplig:
    Tyvärr, inga skådespelartalanger i umgängeskretsen...Frågan är bara om nån vill ställa upp en nyårsafton? En bra idé som jag ska ta vara på

• Blixten

Ung kvinna:

Karaoke är redan fixat Två skivor och en tävlig som ska hållas!

Behöver fler tips!!!!!

• Blixten

Lurv:
    Den körde vi i midsomras och hade jättekul! Det är nog en favorit i repris

Poena:
    Tack för tipsen! Båda lekarna kommer nog att finnas med på "repertoaren"

Nyfiken gul:
    Vi får prova din lek också! Verkar så där lagom förvirrande

Tintomara:
    Självklart är Twister en isbrytare på fest! Kommer att vara med!!

• Blixten

Julmusten:

Självklart är jag intresserad!! Alla tips välkomnas

Kan berätta för alla om en favorit som vi körde i midsomras.
    Stafettlek:Två lag, två hinkar/stora grytor/skålar eller nåt annat större kärl, ett gäng femkronor. Man stoppar femkronan mellan skinkorna, med byxor på förståss och ska springa fram till hinken för att släppa ner den där. Det gäller att kniiiiipa hårt och det är inte så lätt Sanslöst roligt att se alla springa runt o se bajsnödiga ut Ganska svårt för flickor med kjol på kan jag tillägga..

Svar på tråden Partylekar efterlyses....