Hej på Er, passar på att skriva lite när lillan sover middag!
Jag och min man försökte få barn utan resultat, och blev remitterade till en fertilitetsklinik. Där försökte vi med dem traditionella medicinerna, som visserligen till slut fick igång kroppen, men det blev inga barn. Till slut gav vi upp, vi kände oss för unga för att göra drastiska åtgärder som provrör och liknande, när dessutom läkaren sagt att det inte skulle behövas. Det var bara mitt tålamod som var slut efter ett års behandling utan bebis!
Då blev jag gravid...(som det ju brukar bli när man slutar försöka) men ett ma (missed abortion) upptäcktes i vecka 11 när jag gjorde ett ul.
Jag blev totalt knäckt! Det kändes som om min enda chans att få barn hade gått förlorad.
Då gjorde jag förändringar i mitt liv. Jag gick till kurator för att få häva ur mig allt....och det kändes SKÖNT!
Sedan bokade jag tid hos hoemopat...samtidigt som jag tog hjälp av en akupunktör.
Akupunktören gjorde mineraltester på mig och såg att jag hade zinkbrist, så hon gav mig också lite mineraler till mig och min man. Hon gav mig också en slags kur som rensade ur kroppen....leverrensing, eftersom som hon sa " levern är en stor hormonfabrik"
Fyra behandlingar och jag var gravid!!
Jag kände att jag hade hittat rätt behandlingsform för mig, som gick till botten med mina problem.