• nattfly

glädjen bonusbarn skänker

jag tycker att det behövs en tråd för oss som älskar våra bonusbarn och den glädje dom skänker i med och motgång

mina bonusar gör mej så otroligt glad när jag alltid möts med kramar i dörren (tonårskillar)

min vuxna bonusdotter som själv har flyttat hemifrån och väntar barn i juni gör mej glad genom att jag nu får följa när hennes familj bildas och jag får finnas där för henne *ler*

vad gör er glad i vardagen med bonusarna?
    (då menar jag inte bara att dom finns *ler*)

• Svar på tråden glädjen bonusbarn skänker
  • nattfly

haha jag brukar jaga killarna och hota med tvångs gos och det roliga är att den som låter värst är 16 åringen men han är dessutom den som ser ut att njuta mest av en kram
    fast det är väll klart i den åldern hör det kanske till att officiellt ta avstånd från kramar *skrattar*

värmer i hjärtat när killarna gjort frukost, kommer och väcker oss för att vi ska äta tillsammans tidigt på morgonen på helgen och sen säger ni kan gå och lägga er och gosa en stund så dukar vi av *fnissar*

• nattfly

idag var vi ute i solen och 2 snödroppar var uppe i rabbaten
    en av grabbarna blir jätteglad och sa att det var jag och pappa *ler*
    sen gav dom oss ett vårtecken!!
    det säkraste som finns!! och det är när man ser 2 lyckliga ansikten uppifrån ett träd (åretrunt grönt) och man får stå och oroa sig för att dom ska trilla ner och slå sig *skrattar*

Svar på tråden glädjen bonusbarn skänker