• Svar på tråden BH storlek
  • Kippe

stämmer inte hade aldrig kunat ha d kupa som de stod där har 75 g

• iii

Jag tyckte den stämde rätt bra på mig faktiskt.

• iii

Jag tyckte den stämde rätt bra på mig faktiskt.

• tea79

Den stämde bra på mig iaf.
    De finns mycket i AA o A.. speciellt hm o lindex tror ja brukar ha.
    Själv har ja 70D o de finns inte så stort utbud, även om de blivit mycket bättre...

• Archandra

Stämde ganska bra för mig... har 70 G och det kom mätaren fram till också. Problemet är bara att hitta behåar i den storleken till ett hyfsat pris. Det är ju inte kul att runiera sig på så lite tyg!

• iii

tea 79 och Archandra - Ja ni måste verkligen ha svårt att hitta BHar :-O Jag tycker de är svårt att hitta i 70C, så 70 D och 70G måste vara nästintill omöjligt i vanliga butiker som typ HM...

• tea79

iii: Ja de e inte lätt. Lindex har dok fått lite större utbud. Men annars e de mest dyra speciella underklädes affärer som har. HM har ja aldrig hittat nån i min storlek.

• väntar o längtar

Det blev inte ett rätt där!

Jag handlar BH:ar endast i proffessionell underklädesbutik och har 70E men enligt den sidan så har jag 75C.

• Archandra

När, får hålla med tea79 att det inte finna något på HM och Kappahl. Lindex har inte heller något för mig, eftersom det enda märke som de har som går upp i tillräckliga storlekar är Chantelle, och jag avskyr det märket... så obekvämt!

• väntar o längtar

Archandra

Har du provat MarieJo? Jättefina underkläder.

Svar på tråden BH storlek