BH storlek
Testade på den här sidan om vad man har för bh storlek & enligt den skajag ha 80 AA
:-O
Shit. Kan det va möjligt. Finns det ens att få tag i bh:ar som är AA!?
Jag vill f*n inte ha AA
Testade på den här sidan om vad man har för bh storlek & enligt den skajag ha 80 AA
:-O
Jo, har en sådan behå...
i min första BH hade jag 75AA .. men då va jag typ 12 eller nått
haha jag ska ha 90E om den där ska stämma!!
Brukar köpa 75C, men där stod det 85C..köpte en 80C en gång, å då gled den bara upp i ryggen
den uträkningen stämmer inte på mig. Enligt den skulle jag ha 75C, men inte en chans att jag kan ha det. Har 75DD eller 75E.
Okej ....då kanske den inte stämmer. Jag fortsätter köra med min a-kupa då
Den där stämmer verkligen inte på mig.
Enligt den har jag 70AA vilken är en omöjlighet eftersom jag har 70C.......
Vet inte riktigt var ni bor ni som har större byst men mindre omkrets... men Åhlens City i Göteborg / Sthlm har många i 70D / E
såh jag när jag var där senast.
Enligt den där har jag 70 E, i verkligheten 65 DD. Det går att ha 70 i omkrets på vissa märken, men inte triumph, chantelle eller något annat av märkena som brukar finnas på lindex och twilfit.
Haha, det där stämde verkligen inte. Aldrig att jag skulle lyckas knö ner boobsen i en B-kupa...
jag ska ha 75C om det stämmer, men i verkligen har jag 75DD
Jag ska ha 75 F och det stämmer ju såbra så!
värre var det med midjemåttet efter jag fick wilma för 5 veckor sen.....det var inte längre 64 cm runt om utan betydligt mer ![]()
men så ska jag säga det , att jag köper bara triumfbh och köper jag någon gång ett annat märke då är F för litet.
Den stämde på mig.
Det stämde på mig 70F
hehe den hävdar att jag e 80 E..vilket inte kan stämma..(100 runt bysten 80 under) jag har 80 C vanligtvis.
80C skulle jag ha men min vanliga storlek är 75dd eller e och trosor st 46 men jag ligger på 38.... Illla illla