• Svar på tråden BH storlek
  • memelie

i min första BH hade jag 75AA .. men då va jag typ 12 eller nåttCool

Älskar min Johan!! Freja 21/10 06 *09:43*
  • memelie

haha jag ska ha 90E om den där ska stämma!!Förvånad

Älskar min Johan!! Freja 21/10 06 *09:43*
  • blondtjej

Brukar köpa 75C, men där stod det 85C..köpte en 80C en gång, å då gled den bara upp i ryggen

• Vaja

den uträkningen stämmer inte på mig. Enligt den skulle jag ha 75C, men inte en chans att jag kan ha det. Har 75DD eller 75E.

• Niinaaa

Okej ....då kanske den inte stämmer. Jag fortsätter köra med min a-kupa då 

• Yes I am

Den där stämmer verkligen inte på mig.
    Enligt den har jag 70AA vilken är en omöjlighet eftersom jag har 70C.......

• Yes I am

Vet inte riktigt var ni bor ni som har större byst men mindre omkrets... men Åhlens City i Göteborg / Sthlm har många i 70D / E
    såh jag när jag var där senast.

• 201201232

Enligt den där har jag 70 E, i verkligheten 65 DD. Det går att ha 70 i omkrets på vissa märken, men inte triumph, chantelle eller något annat av märkena som brukar finnas på lindex och twilfit.

• Ida 84

Haha, det där stämde verkligen inte. Aldrig att jag skulle lyckas knö ner boobsen i en B-kupa...

• Pyret 78

jag ska ha 75C om det stämmer, men i verkligen har jag 75DD

• biomedbonus

Jag ska ha 75 F och det stämmer ju såbra så!
    värre var det med midjemåttet efter jag fick wilma för 5 veckor sen.....det var inte längre 64 cm runt om utan betydligt mer

• biomedbonus

men så ska jag säga det , att jag köper bara triumfbh och köper jag någon gång ett annat märke då är  F för litet.

• asparinC

hehe den hävdar att jag e 80 E..vilket inte kan stämma..(100 runt bysten 80 under) jag har 80 C vanligtvis.

• ängeln 25

80C skulle jag ha men min vanliga storlek är 75dd eller e och trosor st 46 men jag ligger på 38.... Illla illla

Svar på tråden BH storlek