• Obsessed Feelings

Vad har ni gjort för pinsamma saker?

Vad är det mest pinsamma du eller någon annan varit med om?

Mitt pinsammaste minne:

Jag gick i 4:an. På en lektion nös jag så snoret hängde i två långa stripor från båda näsborrarna ned till munnen. Jag lade handen över min "olycka" och skulle skynda mig ut på toa, vad jag inte visste var att det var nybonat golv och jag snubblade och tappade greppet. Hela klassen vände sig mot mig och skrattade. Jag reste mig snabbt upp och kom mig ut på toaletten. Jag måste varit tomatröd i ansiktet vid det laget.

• Svar på tråden Vad har ni gjort för pinsamma saker?
  • puffipuff

det pinsammaste jag varit med om var när jag stoppade in en tampong på tåg toaletten och dörren öppnades och där står en pappa med sin son. hade glömt att låsa!!!!!!
    Så pinsamt. nu dubbel kollar jag alltid dörren ;)

• Obsessed Feelings
    puffipuff skrev 2007-01-16 19:19:42 följande:
    det pinsammaste jag varit med om var när jag stoppade in en tampong på tåg toaletten och dörren öppnades och där står en pappa med sin son. hade glömt att låsa!!!!!!Så pinsamt. nu dubbel kollar jag alltid dörren ;)
    Åh, gud så pinsamt! Såg dom hela kussimurran då?
  • Jewell

Försöker undvika pisamma situationer men en gång när jag oxå gick i 4:an besökte vi vår lärarinnas sommarhus vid havet och alla skulle simma i havet, efteråt skulle vi bada bastu.
    Smarta jag byte om i bastun för att inte frysa utan att veta att pojkarna byte om i omklädningsrummet vid bastun och flickorna skulle byta om i huset.... när jag då glad i hågen är på väg ut möter jag alla pojkar nakna + att en pojke tyckte det skulle vara kul att hänga i dörröppningen för att visa baken utåt...ni kan ju gissa vad jag hade i näshöjd.... Har aldrig sedan dess sett några pojkar dra upp sina badbyxor som då....
    Skämdes som tusan efteråt.....

• snartfaster

jag hade beställt en bok på akademibokhandeln på campus och en bok på akademibokhandeln i stan och ringde till den ena efter någon vecka för att höra hur det gick med beställningen. Direkt efter jag laggt på ringde jag upp den andra akademibokhandeln för att se hur det gick med min andra beställning.följande samtal utspelar sig:

De:- Akademibokhandeln.
    jag:-Hej jag heter XXX och beställde en bok hos er för ett tag sen och jag tänkte bara kolla hur det går...
    De:- ja visst vad heter boken?
    jag:- den heter YYY...
    De:- Nej någon sån bok finns inte registrerad som beställning åt dig..
    Jag:- men jag var ju in och beställde den förra veckan (smått hysteriskt, det var en viktig bok)
    De:- Jag kan bara se att det finns en bok som heter AAA som är beställd här i ditt namn.
    Jag: - Ja men (ännu mer hysteriskt och gråtfärdig över det jobbiga misstaget)den har jag ju beställt på akademibokhandeln inne i stan!!!!
    De: - Det här ÄR akademibokhandeln i stan!
    Jag: - oj förlåt, då var det jag som ringde för någon minut sen och beställde den boken som stod inne i datasystemt hos er...ja då får jag be om ursäkt för att jag ringer igen.
    De: - det är alltid trevligt när kunder ringer flera gånger...

• snartfaster

fast det var nog inte det pinsammaste jag varit med om, men jag kom inter ihåg något annat *förträngning är den bästa förvaringen av vissa minnen*

• Obsessed Feelings

Jewell och snartfaster:

Åh, gud! *hahaha* Jag skrattar så jag kissar på mig!

Hoppas ni kommer på fler roliga, pinsamma historier.

• Nadjis

Jag var personlig assistent åt en blind man. Jag och en arbetskompis gick förbi hans lägenhet och såg att han stod på balkongen. Jag börjar vinka och veva med armarna. Sen ropar jag. Men ***** ser du inte att jag vinkar. Han skrattade och ropade tillbaka. Nä de gör jag inte.

Kanske inte det pinsammaste jag varit med om, men dock ganska pinsamt.

• Wavva

Gjorde bort mig ordentligt för "Hero" eller Roddy Benjaminsson som heter. Jobbar på att gym och visste att han skulle komma, eftersom jag blivit ombedd att ge han ett sk. gästpass när han kom.
    Så, när han väl kom så frågade jag vad han hette och visade därefter till herrarnas med hela handen. Sedan gick jag glatt med klappande händer bort till andra änden av receptionen till min jobbarkompis och sa:
    "Ha, jag lotsades som att jag inte visste vem det var och bara, hej kan jag hjälpa dig...och vad är ditt namn..."
    Under tiden stod min kompis och slog bakåt mot mig för att jag skulle sluta tjata typ och tillslut kollade jag upp...vad tror ni jag ser...2 meter från mig på andra sidan disken med en energidryck i ena näven och pengar i den andra...Jo, självklart- Hero som skulle betala till min kompis.
    Såååå piinsamt (snacka jante)så jag öppnade en frys i golvnivå och tittade in i den skit länge medans jag plockade upp muffins efter muffins och han bara dröjde för att djävlas säkert.

Svar på tråden Vad har ni gjort för pinsamma saker?