gravid & diskbråck??
En undran bara då jag skarpt börjar misstänka att jag ska åka in o kolla mej.
Hade likadant i slutet av min förra graviditet men det försvann efter förlossningen. Dock aldrig så ont som jag har nu. Började lite smått för två veckor sedan. Det ömmar till när jag tex reser mej från liggande till sittande, när jag sätter ner/plockar upp dottern från golvet och liknande händelser. Alltid på samma punkt på ryggraden. Känner mej lite småsvullen på stället men inte märkvärdigt, eller så är det bara för att jag har ont där som gör att det känns.. E skitorolig över att få diskbråck.. En i familjen fick det för ett par år sedan och hon beskrev det likadant som jag har det nu.. Emellanåt så känns det som om bara nån nerv eller så kommer i kläm o inte direkt smärta utan mer ont som ebbar ut, men vissa (särskilt nu det senaste) så har det gjortfruktansvärt ont, och emellanåt så får jag verkligen kämpa för att inte tårarna ska komma fram.
Och i samband med att jag misstänker att det kan vara på väg att bli diskbråck så kommre alla andra tankar.. Vad gör man åt det ? E ju gravid nu o kommer det göra det hela mkt värre då??
Och om det nu inte skulle vara det.. Nån som har nån tanke om vad det kan vara ??