• Tjollabolla

Vad gör du när du har en hantverkare/vaktmästare hemma?

Ja, vad gör du när du har en hantverkare eller vaktmästare hemma som ska fixa något? Jag vet aldrig var jag ska ta vägen! Känner mig lagom lat om jag sätter mig i soffan

.?:*¨¨*:?.Gravid i v.34.?:*¨¨*:?.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör du när du har en hantverkare/vaktmästare hemma?
  • Southern Belle

Byter om till en sexig negligé och frågar om jag får lov att bjuda på nåt!

Neee, skojar bara!

• tamate

Sätter upp gardiner i bikini *ha ha* fixar lite hemma och bjuder på kaffe

- det som inte dödar härdar!
  • Lorina

Pratar med dom ibland (går igenom saker och allmänt småprat) men går för det mesta iväg och gör annat. Rösta på går iväg o gör annat.

• Heisan

Jag står o kollar att de gör det som de skall.. I synnerhet om jag betalar en hantverkare..*jag är skitjobbig.. *

• lövet2

Röstade Annat.
    Gör alla de sakerna. En hantverkare brukar ju vara några timmar ....

• Jempa L

Öh, jag gör nog allt av det uppräknade, inklusive sätter mig i soffan  Men det kanske beror på att det är min kar´l som gör det mesta här hemma .

• Peppa

Jag brukar babbla rätt så friskt. Ev. så bjuder jag på fika (om vi har något hemma) kaffe dricker jag inte själv så det blir sällan av att jag bjuder på det.

• Fille Fjonkan

Hänger vid datorn och beklagar mig på FL över att de aldrig blir klara.

/ Fille med Kisen, 4 år i maj, Tösen, 2 år i april, & Pysen i magen, v 39
  • Sander o Loves mamma

Lite av alltihop. Sist var det en diskmaskinsreparatör och min 4-åring var hemma, så då var jag lite tvungen att vara med för att förhindra att han tjatade öronen av reparatören med alla frågor. Tycker det är lite kul att va med ändå, se vad de gör... alltid lär man sig något. Sen försöker man ju göra lite annat också om de är där länge, och bjuda på kaffe om de vill ha. Fast, hjälpa till gör jag nog inte förstås. Skulle nog inte direkt vara till någon hjälp.

• Björnes Magasin

sätter på mig mitt raffigaste och har en kappa över, sen går jag in i rummet och frågar om de behöver hjälp med nåt, och då öppnar jag kappan.....

NEEJ, då.SKOJA! Jag brukar försöka få dem att ha roligt. Pratar lite, men stör inte, frågar om jag kan hjälpa med ngt. Om de är här länge frågar jag om de vill ha nåt, typ kaffe. Men de vill alltid bara ha vatten så får dom det.

Svar på tråden Vad gör du när du har en hantverkare/vaktmästare hemma?