Inlägg från: Mamma Mio |Visa alla inlägg
  • Mamma Mio

Järngänget i Malmö del 11

Vad är det du räknar ner till FAF?

Här är det sanering som vanligt Ngn som vill ha lite flickkläder....
    GUD så svårt att ge bort eller slänga, vill ha vill ha ett tag till....men VARFÖR ska de ligga här och samla damm?

Skit att syrran fick en kille Skrikandes

Nån som behöver?????

• Mamma Mio

Altså Mejram...du fattar väl att det är Mimmis GAMLA kläderKyss
    De kan omöjoligtvis passa din lilla tjejja....men kanske Max avlagda jeans kan komma till nytta?

• Mamma Mio

Oh då fattar jag...kommer inköpslista i din GB!Räcka ut tungan

• Mamma Mio

FAF,,,var ska ni bo?

JAG VILL ha GymBOREE kläder till Mimmi, finns på samma gata som disney store! (vi var för lata att korsa vägen så vi gick inte in!)
    Nära Central park! Ni måste gå på Zoo i central park!

Jag har en kanonguide på svenska om NY om du vill låna!

Ska ni boka great apple greater?

• Mamma Mio

Idag har jag homestylat Tims och Max rum. HELA dagen har jag slängt och ordnat och packat undan saker.....slit och släp.
    Vädret är ju kanonfint!
    Och jag städar innomhus.

3 maqskiner tvätt ligger ovikta. Femtielva maskiner att tvätta finns i en megahög. Maken jobbar, jag jobbar i natt.

Ett rum till fotat...det går låååångsamt. Glad att inte alla rummen skulle fotas på en gång!
    Nu kan jag flytta runt bråten.

• Mamma Mio

Pigor är kanon! Fler pigor till kvinnorna!

Idag har vi settpå Djurens karneval på Malmö koncerthus! REKOMENDERARALLA ATT GÅ på dessa konserter. Härligt att kunna ge barnen klassisk musik för barn!

Nästa är i Maj!

Nu grillar vi, sen jobbar jag i natt igen!

• Mamma Mio

När IKEA?

Jag kommer nog UTAN barn, ska jobba på eftermiddagen.

Har jobbat i natt, kom upp 14...kom hem 8.15, snittade kl 06.53....en kille på 4985gr!!!!56cmlång...snacka om stor kille!
    Han har Världens bästa föräldrar dock...häftiga människor...lyckligt lottat barn

Nå ja har klippt buxbombollar(nu får AOI  rysningar, hon har svurit på att aldrig plantera, särskilt inte penséer) (men så skulle hom aldrig haen skitig vagn heller)
    Nu ska jag snart kojja mej.
    Barnen ska med morföräldrarna till Experimentarium i Köpenhamn i morgon.

• Mamma Mio

Haha...Ulf slängde min icapåse med julklappar i pappersinsamlingen...som tömdes innan vi kom tillbaka...jag har tappat 500:- födelsedagspengar. Vi har kastat ett presentkort på 1500:-, Vi har gläömt en helryggsäck medbaenens cyklop på en flygplats i Grekland...listan på tappade saker är lång.

Jag har plötsligt blivit tvungen att passa Balder och jag arbetar i eftermiddag. Så IKEA får vänta.

Är hemma på f.m.

I morgon bitti kommer gammal släkt hit och rantafejjar i min trädgård, alla är 70+, de ska hjälpa oss få styr på blommor och bin.

Heldag i flyttens tecken. Tur att mamma har haft 12 syskon, alltid ngn som kan ställa upp.

• Mamma Mio

Vad är det med alla flygplan..maken varit och shoppat en kamera i london idag, när han sitter och väntar på planet ställer man in flighten pga fel på landningsstället!!!!

En kund ska ha kameran i morgon bitti!!!!!!!!
    Suck.
    Vi som skulle härja i trädgården i morgon...nu kommer han inte hem förrän tidigast till lunch!!!

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11