• Binis

Järngänget i Malmö del 11

FAF: Era stackare, vet precis känslan att någon varit i ens hem, har tyvärr varit där Polisen kom till oss också, tyvärrvar de totalt dumma i huvudet.Min syter och hennes kompisar kunde peka ut villka det var som varit där och snott en massa (lång historia) men inte gjorde polisen något åt det, nej de kunde ju inte åka dit och förhöra dem och de hade en massa annat somvar SÅ mycket viktigare. Kan ju säga att jag har noll respekt ochtro på poliser nu. De tog bla mina smycken däribland mitt dophalsband som betydde/betyder så mycket för mig. Hade polisen tagit tag i det direkt så hade de kanske kunnat få tillbaka det

Sommarlycka: När du skrev klockan tre såtänkte jag direkt *gäsp* vem gick uppmed barnen på morgonen Flört 

Mamma till Ida 040721 och Kasper 060421
  • Binis
    Sommalycka: Vad kul med hus Var kan man få se bilder.... När har du och AOI tid att ses, vill ju komma in och se hur ni bor ju

Ska snart iväg på en demo.... min syster kommer och ska vara barnvakt, hoppas så att det går bra idag. Kasper har varit sååååå mammig de senaste dagarna. När Sanna (min syster) skulle hålla honom igår så bara grät han Hur gör man, skippar barnvakt eller låter honom vara ledsen????
  • Binis

Men AOI är du redo för att bli 14:is aktig för min skull

Kan ju påpeka att jag känner mig ej det minsta 14:isaktig och jag tog lite illa upp tills jag läste att du ej ville att jag skulle ta illa upp. Förstår inte hur det kan vara 14:aktigt att ha "hempartyn" som du kallar det????? Vad i det är 14:isaktigt????

Men då räknar jag med att du kommer till mig den 27:e kl 19.... ta gärna med en kompis om du vill, såkan ni ju sitta och håna min 14:isaktighet????

Någon annan som vill komma, hjälp mig nu att käna pengar tjejer

• Binis
    Sommarlycka: Villken ÖF ska ni till? Jag ska in till barnens hus imorgon, ses där? Grattis i efterskott

AOI: men Julie kan ju somna när du åker hem och JA det är fika
  • Binis
    AOI: Vi säger halv sju då för din skull, men nu räknar jag med att du kommer  Ta med en kompis om du vill
  • Binis

Ja vill kanske eventuellt komma  också om jag får Jag hade ej heller någon aning om vad det var du pratade om AOI *skratt* Jag kan bara på lördagen, ha en demo på söndagen.... men ta den dagen som passar er bäst för ajg kan nu inte lova att jag kan men det hade ju varit så kul at träffa er allihopa ju

FAF, sommalycka: Jag och AOI pratade om att ses hemma hos någon den 1/3, kan ni då?

• Binis
    Grattis på födelsedagn MammaMio
  • Binis

Grattis MammaMio Fan vad kul, kan man se det någpnstans?

• Binis

Men länka så jag får se huset

• Binis

Var inne på hemnet och kolla nu, det var väl "exklusivt vid golfbanan"? Ser jätetfint ut Hur är det ni ska göra om? Gillade ni ej köket?

Måste bara kännas tråkigt att lämna er nyrenoverade kök....

Här är vi insnöade, precis som alla andra gissa jag *ler*

• Binis
    Aima: Tupperwareföräljare som jag är kan jag ju berätta för dig att den finns i sortimentet och är kanonbra!! Kan du inte avboka den du avtalat demo med och låta mig komma istället Jag behöver värdinnor....*ha, ha*

Har kommit från ett teammöte nu och är sååååå peppad.

Någon som vill ta och träffas någon dag framöver, AOI, jag blev väl nästan lovad att få komma hem till dig någon dag När kan du????
  • Binis
    AOI: Så det kikas lite på hus iaf men jag trodde jag fick dig att förstå att det är Svedala man ska flytta till mååååånga fina hus *skratt*

FAF: Du har väl hört att de är sega rackare mannens små liv så de kan nog hålla sig till imorgon ska du se De säger ju att man ska ha sex någon dag innan också för de kan leva upp till, var det 48 h??? Kram.....

"ledig" på fredag, får vi komma och våldgästa nån???? Vill ju se hur ni bor.

Sen tycker jag, prata på, missuppfattar någon eller tycker annorlunda SO WHAT. Man få det stöd man vill av någon och en annan uppfattning av nån men vad då???? Det är ju så det är, alla tycker inte samma. Som någon skrev för ett tag sen, då vore det väl tråkigt
  • Binis
    AOI: Kunde du inte ha sagt detta tidigare så hade jag så gärna kommit. Nu har jag lovat min lilla flicka att vi ska till öppna förskolan ju.... *hmmmm* Hade ju velat promenera runt ju och sen hde jag velat se erat hem Ja, ja, en annan dag...

• Binis

Heeeeej!!!

Nån som är lite, lite sugen på TW som är intresserad av ett erbjudande som går ut idag Inkluderar den jättepopulära minimultikannan

Skickar in ordern idag kl 20.... vill ni veta vad det är

• Binis
    Sommarlycka: När ses vi imorgon???? Jag sticker till ÖF vid strax efter 08 imorgon bitti, finns sen på mobilen
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11