Järngänget i Malmö del 11
Förstår att du mår dåligt fortfarande FAF. Det tar tid att komma över ett inbrott. Visst behöver man skingra tankarna med "likasinnade" ibland.
Ett larm på 9000 papp! vad är det för larm??
Måste ni slänga ut pengarna med en gång??
Skönt att du är bättre AOI. Jag hade nästan samma åkomma för 2 veckor sedan men det kom bara uppifrån på mig-och det vara bara jag som var kass- tack o lov!! Men hemskt var det!!
MM-du menar att Mimmi är torr på natten också??
Jag tänker precis som SL-någon gång har Julia velat vara utan blöja på natten men JAG är inte beredd att släppa den än. Tror inte det räcker att gå upp med henne en gång på natten då blöjan är proppfull med kiss på morgonen (eller??).
På dagen har hon annars varit torr sedan 22 månader och när hon sovit middag sedan 26 månader. Nu har ju dagiset kommit in o spökat så vi vill inte röra om för mycket i hennes rutiner nu.
Igår var jag ute med jobb på Big Bowl. Vi var ett nätt litet gäng på 8 pers som efter bowlingen snabbt blev 6. Vi hade jättekul hela kvällen! Synd bara att musiken var för "teckno" för mig...Kanske håller man på att bli gammal
Fick igår av mina arbetskamtarer veta att jag har en underbart söt tjej-jag växte flera cm Tänk vad några ord kan göra så mycket
Har idag varit ute o simmat med hunden och handlat lite. Eftermiddagen kommer fördrivas med tvätt,dammning och matlagning- YES