Järngänget i Malmö del 11
Japp, min fina borreliabild!
Japp, min fina borreliabild!
"Förbered hackandet och framplockningen på eftermiddagen när barnen är sugna på att hjälpa till. "
Och de är inte intresserade att hjälpa till från ca 5 års ålder upp till 25......
Sen är det ingen hemma som vill äta, eller så har de ätit hos kompisar...eller så ska de till träning eller kör eller scouter eller.........
Är Ulf matchef är menyn: Köttbullar+macaroner, ev en gurkbit. Fläskpankaka med jordgubbssylt. Pizza från lokala blatten..
Gud vad trist tråden blir, när vi inte pratar barnuppfostran, när inte Aima skriver om Julia, när inte vi ryker ihop lite lite grand!
Jag tycker det blir så ointressant härinne då.....................
FAF...SL make är en riktig pudding, och tänk, det finns puddingar i plural!
Vad är färger? jag kan inga färger, inte höger och vänster heller.
Trulsa2...är du inte rädd för att bli arbetslös????
GRRR INLÄGGET FÖRSVANN!!!!!
skrev att jag ska till Malmö idag och att jag varit reseledare för gosskören igår...jobbat 6 nätter i rad....
I kväll ska jag reseleda kören igen tillsammans med Mimmi....vi ska åka buss och passa pojkarna. Tosca spelas två kvällar i rad, utsålt tyvärr.....
Kul att se koncerten back stage!
Mimmi ska passas hos Anna i morgon kväll....undrar hur det går...om Mimlan kommer att uppföra sig.....
Och här står jag för gnället, ingenting min man gör uppskattas, jag bara gnäller hela tiden,
Eller?
Jag bryr mej INTE på hur Mimmi får kläderna på kroppen, skulle aldrig fundera över om mina barn får "träna" att klä sig eller inte....kläderna ska på på ett eller annat sätt...barnen börjar protestera när de är mogna att klä sig själv...JAG KAN!
Problemen här är mer VAD som kommer på......
Mimmi får "kniva" med vass kniv....när jag står bredvid.
Skärskador är lätta att sy..
Idag träffade jag AOI på en fika...gud vad Jonatan är ljuvlig...vi kelade oh gosade.....MYS!
Sen shoppade vi hela den nya kollektionen på Wheat Anna och jag...hela den randiga trikotkollektionen...så fina!
Så har Mimmi varit på Tosca, back stage...hälsat på Tito Beltran och Erica sunnergård.....
Eller...rättare sagt varit blyg för dem!
Vilken första akt...publiken applåderade som om det vore final.....mäktigt, gossarna var duktiga.
Nu ska jag diska.
Mimmi sover hos Anna i morgon.