Inlägg från: AnnaOnIce |Visa alla inlägg
  • AnnaOnIce

Järngänget i Malmö del 11

För den intresserade:

Föresten glömde jag att säga att förutom att min häst är i 5e månaden o får föl i juni/juli så har vi köpt en till.
    Min mamma har köpt en unghäst som e vår uppfödning (min häst är mamma till den). Hon har kommit tillbaka till famijen kan man ¨säga!
    Hon är 3år o heter "La Principessa" kallas BP eftersom hon egentlæigen skulle hetat Boungiorno Principessa, efter filmen La vita e bella (har ni sett den?). Det betyder Godmorgon prinsessan. Hon ska vara med i 3års testen i vår, så hon ska börja tränas med en gång.

Så nu har vi 4 hästar och 1 föl i magen, i familjen.
    My (Julie o Jonathans ponny, som de får när de är stora nog), Sherif (Min lillasysters arab), Rousette (min gravida gamla tävlingshäst 17år) och BP.

Jag ska beställa ett jättefint täcke o skicka till min mamma som present. Check it out!
    www.hooks.se/Butik/docs/zoom_pic.asp&pos=2

Snyggt va! Synd att man inte hinner rida

• AnnaOnIce

...påminner lite om burberry (eller SL?)

• AnnaOnIce

Jag har en pirat flis röd strl 98 från me and I.
    Nån intresserad? Det ska vara till era barn inte att sälja vidare på tradera.

• AnnaOnIce

Vem säljer me and I föresten?

• AnnaOnIce

mm köpte den till oss utan att veta att hon precis fått en ny flis. det e lite mycket kläder här nu.

icke använd, fortfarande i plast.

• AnnaOnIce

Blommigt ser billigt ut. Prickigt -lite vågad design, randigt finns men trist. Rutigt ser dyrt o lyxigt ut, som en lacoste tröja eller burberry (har inte heller fattat det märket, visste först att det existerade när jag såg SLs dotters klänning).

Allt som har med hästar o ridsport att göra är dyrt. Så jag ville lyxa till det lite när hon köpt ny häst.

• AnnaOnIce

Aima: masken?? urk... har du mask, jag tror inte jag vill ha fler detaljer. Hoppas du blir frisk snart.

Julie blöjvägrar just nu. Hon har inte haft blöjja sen igårkväll (alltså inget på natten heller). Man kan ju inte hindra utveckligne men snart kommer det i byxorna.

På lördag ska kanske Mimmi sova över här (eller iallafall kväll). Spännande!

• AnnaOnIce

Binis. Vad du är hetsig. Jag e långsam. Häng med på en av våra fikor så kan vi prata live!!! (vi fikar typ varje vecka med bebissarna).

Var köper man en billig hushållsvåg billigast, som jag kan väga kläder till Tradera? Orkar man med tradera?

såg filmen hours på tv1 idag. somnade typ 4 gånger.. vad är meningen med sånna filmer??? gäsp.

go natt. (när är det fest?)

• AnnaOnIce

Binis: Jag har alltså haft med Julie på fika, men ok det är jobbigt. Men jag måste komma hem till dig snart o se fina Svedala! Kan du ge mig betänketid till måndag ska jag kolla schema.

SL: Kunde du inte retuscherat bort mig. Det var efter vi druckit vin för jag minnns inte den bilden! Jag ser mega stor ut... Jonathan var nog hungrig vid den tidspunkten.
    Vilka brudar, verklgien Desperate Housevifes Malmö.

Grattis Maximilian?

• AnnaOnIce

Inte för att nån undrar men jag är tillbaka från Hell.
    Har haft nånslags maginfluensa sen mån/tisdags.. kunde stå först idag.

Finns de något v¨rre än at kräkas o b*jsa vatten dag o natt?
    Ja, när man samtidigt ska torka upp från två till som gör det samtidigt! Jag o Julie har sovit på toa golvet i två högar! Jonathan kom över det snabbare.

Härmed förbjuder jag sånna bakterier att närma sig mig! Jag får livskris o har det fortfarande.

btw. hade också bokat visning av huset i limhamn men kunde inte ens avboka på grund av sjukdom, var helt utslagen, men de tycks inte sakna mig. Har dock gett upp husletande tillfälligt på grund av livskrisen. Kunde liksom inte tänka mig att sitta hos någon annan, alltså i nån annans hus o vara sjuk. (det var så det kändes=. Orkar inte flytta, för jobbigt, orkar ingenting nu, vill bara sova.

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11