Järngänget i Malmö del 11
FAF : Tack för den. "Spyr om AOI". Om du nu ska omtala mig i 3e person kan du väl välja något mer glamoröst citat? Annars får jag sluta helt att skriva här. Ena gången står det "daskar som AOI" eller "Problem som AOI har"... eller AOI sa det ena o det andra hemska.
Kan du inte skriva "snygg som AOI" eller "en sån bra mamma som AOI" eller "lyckad som AOI".
Annars måste jag också vara hemma snart o gråta över självkänslan... (vilket jag ju redan gör - sa ju att jag hade livskris).
Trulsa: Det kommer fler hus.. ja, men jag har börjat tvivla. Måste hitta tillbaka... vill jag ha hus? Vill jag detta?
Kan nog bero på att sist jag hade en tid utan barn på över 30min var när vi var hos Katla. Nu har jag sovit dåligt i 3 veckor på grund av barn som väcker mig o jag har nattat dem båda själv medan mannen varit i Frankrike på skidresa, kurs i Göteborg och imorgon på FCK Köpenhamn-Bröndy fotboll.
Mmmmm....gr..rrrr.... snart vaknar demonen inom mig.
Jej e ved att få nok!
Dagens fråga: Varför undrar män varför de inte får sex när det står 6liter mjölk o en gammal ost i kylen istället för Spumante o lite frächa snittar? Fan det e allt som behövs juh, fatta det! Jag vill ha lite kaviar så ska jag nog hitta mina snygga underkläder, inte en sovande karl i soffan.
Livskrisen fortsätter...