Inlägg från: AnnaOnIce |Visa alla inlägg
  • AnnaOnIce

Järngänget i Malmö del 11

Binis: Kn du ringa mig imorgon så avtalar vi tid. kram

• AnnaOnIce

Idag e det Alexandra, och det heter ju min första lilla dotter. Så jag ska tända ett ljus ikväll.

Julie har börjat fråga lite efter henne. Hon undrar om hon bor i himlen o om det är bland trätopparna eller vad? Och om jag ska bo där också mm. Vet inte riktigt hur jag ska säga eller hur mycket jag ska berätta.

Nåväl, vi åker till Karlskrona nu, blir borta till onsdag iallafall! VI behöver lite lantluft!!!

Ingen var intresserad av barn kalas "fastelavn" så jag droppade det. Skyll er själva då när ni inte får muffins av mig.

see ya alla.

• AnnaOnIce

Jag ordnar datum! Ev näst nästa söndag, dvs första söndagen eller lördagen i mars! Passar det??
    Barnen ska vara utklädda o så får de tåla godis!

50% säkert att det blir något.

Jag har sjuka barn nu, förkylning, hosta o lite feber. Men här på landet kvittrar fåglar o solen skiner. Det e långt till närmsta granne, man hör havet (vi är i skärgården) o vi bränner brännvin själv... o kryddar med Jonathansört! hahah...

vi ses kram kram

• AnnaOnIce

Grattis MM till fødelsedag o Huskøp! Länka gärna till vilket hus ni har valt!

Här är vi också förkylda, ONT i halsen o Jonathan har en elak hosta. Han vaknar av hostan var 10e-20e minut. Har gett han lite mollipect, hoppas de inte blir lunginflammation av detta.
    14 dagars sjukdom nu. 3e gången vi missade simningen idag. suck.

Karlskrona (ingen gick väl in o kolla) var bra som vanligt.

Vi avvaktar om kalaset nästa helg, vill att vi ska vara friska. Måste få lite styrka så jag orkar arrangera. Julie skulle bli väldigt glad med kalas iallafall.

FaF: Om du haft mf är det väl klokt att låta kroppen vila en gång? Passa på att göra sånt som du inte kan göra sen, Drick vin, festa, SOV, gå på bio, banta eller vräk i dig mat (inget av dem ska man göra gravid), ät ostar, åk gokart, tivoli, gå på jympa mm ALLT det som jag saknade 2005-2006. Helt plötsligt går det vägen o du blir gravid då går det liksom inte att ändra på.
    Passa på att bearbeta allt jobbigt också för på något sätt blir allt förstärkt nä rman blir gravid o får bebis igen.
    Lite hormon piller kan dock ta, men tänk på att de kan vara cancer framkallande i äggstockarna.

Go natt.

• AnnaOnIce

btw.

Jag fick 550kr i pengar att handla för av H&M. Det var min bonus i år...

Jag hade tydligen spenderat 13.540kr 2006 på H&M bara. Var f-n tod de kläderna vägen, undrar jag??
    Tur att inte fler butiker räknar ut det sammanlagda jag spenderat.

• AnnaOnIce

MM

Jag har redan bokat: (rensa ut o sätt pris- kanske vill du ha lite H&M kläder i utbyte HAHAHA)

Brio tågbana
    Rutchbana om det finns nån
    Sjörövarskepp (tentative)
    Barnböcker, hela
    Duplo Lego (helst djur)
    Fler Hästar )
    Bondgård
    Bilar

Jag gjorde en utresning bland Julies saker o flyttade med dem till sommarstugan. Nu har hon bara .. inget kvar. Jo lite lego o lite hästar. Annars har vi bara babyleksaker.

VI e fortfarande sjuka *HOST HOST* (jag o jonathan)

• AnnaOnIce

Vi vill också ha hus. Men det finns inga bra just nu i stan.
    Väntar på nybyggt i Bunkeflo men e faktiskt mer sugen på centrum (dva djupadal, hyllie). Men det ska vara stort o fräscht och inte kännas för gammalt (50-70tal), läs mörkt. Men sekelskiftes går ju bra...

• AnnaOnIce

Jag har PLUSSAT !

Låt nr 6 var bäst i festivalen...

Jag har sorterat om mina bilder om ni vill titta in

*host host*

Vi ses... *host igen* (jäkla bakterier)

ps. MM. hoppas det går bra med mor.

Oj en sidfot... kul..
  • AnnaOnIce

Plussa på Clearblue.. nej tack !!! Fy vad jobbigt. Tack o lov har jag min kropp för mig själv. Men så har jag ju också två gosiga Jonathan kinder att pussa på, han är sååå bebis go! Kolla bilden "Klädd för snö" i mitt galleri. E han inte en goding?

Jag har blivit Tradera besatt!
    Provade nu första gången. Jag förlorar bara mina budgivningar! Eller så bjuder jag mer än vad jag vill!
    Hur hittar man bara nyheter i en speciell storlek? Har ni några tips till mig nybörjare?
    SNart ska jag lägga upp alla mina gamla barnkläder och tjäna tillbaka mina H&M pengar...

kram

nu ska vi äta kebab
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11