Julklapp på E
Ska köpa en julklapp till jobbet den sk abörja på bokstaven E och kosta ca 50 kronor. Några ideer?
Ska köpa en julklapp till jobbet den sk abörja på bokstaven E och kosta ca 50 kronor. Några ideer?
Elljusstake, Erbjudande,Elkabel, Ekologiskt,
Espresso-kopp, Efterrätt, Edelweiss (blomma), Etiketter, Egentillverkad present,
Eterisk olja, Earl grey te, Erotisk film, Edamer ost, Endiverkål,
Ebba grön CD,
Efter åtta (after eight chocklad)
hm... jag kommer inte på något alls just nu, men jag blev riktigt nyfiken på varför jut bokstaven E
Hur har det gått? Vad blev det för present?
Har inte bestämt något än Juniphè ska på stan i morgon så vi får se vad det blir har ju fått många förslag Tackar för det! Och för att svara Glass så är det till jobbet varje år har vi en bestämd bokstav och i år var det bokstaven E som stod på tur!
vilddjuret - Aha, jag blev så nyfiken så jag var tvungen att diskutera saken med min sambo och vi kom fram till att alla i er familj fick något som började på namnets bokstav. Så går det när man låter mig tänka för länge
Ledsen att du fick vänt så läng på mitt svar men nu vet du! Oj vad jobbigt det skulle var om man var tvungen å hitta på presenter till alla i familjen på deras bokstav fast ganska kul också!
vilddjuret - Det är ok, man är ju inte här inne jämt... eller? Tja jag är nog nästan det
Japp present efter namn verkar otroligt bökigt framförallt eftersom vi köpt stavmixrar till ungefär alla. De önskade sig det alltså
Elvis Presley...
Var också inne på Elvis Presley! Jag åter kommer när pressenten är köpt så får vi se vad det blev!
Har precis upptäckt téet Earl RED och det är supergott, helt koffeifritt också!
Elvis Presley - har ni teknik magasinet där du bor? Vi hittade en rolig Elvis som man hänger i bilden och under färden vickar han på höftera
Pris: 24:-
Antar att teknik magasinet är en affär, den finns inte här i alla fall, synd!
ja, det är en affär
Glömde säga det...