• Anonym (Fundersam?)

Klumpig sperma...

Nån mer,, vars pojkvänn, har "klumpig" sperma? Känns som en jättekonstig fråga, men jag bara måste fråga! Har aldrig förut sett det hos nån annan... Spelar ingen roll om vi nyss haft sex eller om det var en vecka sen...
    Nån som vet? Han påstår att det alltid varit såhär...

• Svar på tråden Klumpig sperma...
  • Anonym (Fundersam?)

*puff*
    Nån mer som vet?

• Anonym

Ville bara säga att min man också har klumpig sperma...och jag har blivit gravid två gånger, jobbar i verkstan nu ocksåFlört. Håller med någon här innan som sa att det är en mardröm att tvätta bortSkrattande.

• Anonym

Min hanne har likadant om han inte kommit på länge. Jag skulle tro det är spermierna, är satsen tunn (som den på hannen är om han kommit nyligen) är det nog mest sädesvätska däri. Tror jag.

• gladlouise

min kille har så ibland..väldigt sällan, inget konstigt i det..varför det uppstår vet jag inte..men det minskar inte chanserna att bli gravid..jag har ju en dotter på snart 1 år :)

• Anonym (Fundersam?)

Det är ju lite "gele`igt"... Jag har som sagt innan aldrig sett det innan....

• Muckarn

Det är vätskebrist som gör det... de bör dricka mer vatten,

• Anonym

tror inte det er vaskebrist for min mann iallefall....

• trasslig

vätskebrist brukar de bero på.. min boyfriend har vanlig "rinnig" sperma (hahaha) han dricker väl 3-4 liter om dagen..

• Anonym

Min sambo har det med och vi har en liten pojk så här funkar det trots klumparna!

• Anonym (Fundersam?)

Tack för alla svar!
    Om nån mer har tips så är ni välkommna med dem...

Svar på tråden Klumpig sperma...