• Kenzie

Tips på fräsch parfym.

Min mamma ska handla en parfym åt mig när hon åker utomlands, men jag har inte en aning om vilken jag vill ha.
    Jag gillar fräscha och lätta parfymer. Jag är väldigt förtjust i Nina Riccis "Premier Jour", så kanske något liknande. Någon som har tips?

• Svar på tråden Tips på fräsch parfym.
  • Gabriiella

Säger som några tidigare.. DKNY - Be delicious. Mmm.. luktar såå fräscht o gott!

• vackrastarflow

Be Delicious helt klart, jag gillar den röda bäst. Lightblue från D&G är också finfin. Jag älskar min Escada Magnetism, men den är lite fylligare, lite mer romantisk.

• vackrastarflow

Red Delicious heter visst DKNY's röda variant.

• Yummie

Ralph Lauren - Romance är min nya favvis!

• Fastidious

Soan: CK Euphoria är INTE en lätt och fräsch parfym. Där är ett bra ex på en tung kvällsparfym.

• Lakrits71

Moschino "Leau Cheap & Chick" om den finns kvar att köpa numera. En lättare variant av Moschinos ordinarie Cheap & Chick.

• Jessie Foxx

Alla parfymer från Stella Mcartney :) Luktar himmelskt gott!!

Min dröm är Din nu...
  • ToZa

DKNY - är helt underbar =) (be delicious)

• Jejjsa

Moschino cheapandchic- i love love
    Den är såå god, Favvo

Lightblue från D&G
    tröttnar aldrig på.

Lancome- Miracle
    fast inte den nya miracle forever den är usch

Kenzo-Amour den vita är underbar!

• Shalita

Lovely - Sarah Jessica Parker

• soan

Ok Fastidious, då ber jag om ursäkt. Ta INTE Euphoria av Calvin Klein!

• Rokka Jill

Paris hiltons e as fräsh! fast jag inte vill att hon ska tjäna pengar på detta =)

• frappant

Gucci - Envy Me
    Biotherm kroppsspray

Eller ett mkt billigt alternativ: Nya PUMA Woman... Den luktar faktiskt helfräscht.

• Lottis77

Light Blue (Dolce & Gabbana) faller alla killar för läste jag i en undersökning i Solo eller Pause, minns inte vilken.

Hugo rules!
  • jagodu

Tycker DONNA från Sergio Tacchini. Eller Hugo Boss Women, sportig och fräsch.

Svar på tråden Tips på fräsch parfym.