Inlägg från: Tin o Trolls mamma |Visa alla inlägg
  • Tin o Trolls mamma

Pälsängrar- Jag mår så dåligt.

Uhh! Pälsängrar är sååå äckliga. Vi hade dem alltid i skafferiet förut. Det kvittade hur vi städade och rensade. Nu tycks de inte ha hittat vårt nya skafferi. *ryyys*

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Kom på ett knep. Ha ALL mat i lådor eller burkar med tättslutande lock. Även socker, mjöl och flingor..

Ekorren igen.

• Tin o Trolls mamma

Gaah! Venus! Vi har megaspindlarna "Allan med polare" här hemma. Riktiga jaktspindlar. *ryyys* Dessutom några små äckliga zebrarandiga spindlar som HOPPAR!" Yiihhh!

Silverfiskar är det inte så gott om och det tackar vi för!

Har ännu inte *peppar peppar* sett några ängrar här.. Aahh! Min päls! *klia klia klööös scratch*

*rusar härifrån* Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Emmeli: Visst är de äckliga!?

Maken vill inte att jag ska döda spindlar (vilket jag med glädje gör annars) så han bär ut de små liven med hjälp av ett glas eller nåt.

Elaka Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Stackars Emmeli! Jag har som tur är en make som snabbt ställer upp och jagar spindlar när jag ber honom, även mitt i natten. Han vet att han inte kommer att få sova annars.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Venus o bomull:

Har ni försökt spola ner en spindel nån gång? Det går inte!!! De klamrar sig kvar de små kräken. Dessutom har vi lite segt avlopp så vattnet rinner inte ut så fort. Då hinner spindel&%&%¤¤ simma iväg och rädda sig! Yiiih!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Månsi: Jag menade i duschen! I toan följer de snällt med vattenvirveln..

Usch så hemsk jag är! Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Skitskojig tråd!

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

På tal om skojsiga djur.. Jag har mal hemma! Såna där som verkligen käkar kläder! Tror att de kom in i mitt liv via en gammal garderob och sedan har de följt mig, genom flyttar och allt. Yiikk! De äter upp allt som är stickat i alla fall..

*kliar mig i pälsen*

Ekorren..

• Tin o Trolls mamma

Mina malar tycks trivas bra hos oss. De verkar inte vilja flyga så långt utan stannar gärna i garderoberna där de kalasar på mina stickade tröjor.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Prova med kaffesump i blomjorden! Har hört att det ska vara effektivt mot småflugor.

Ekorren.

• Tin o Trolls mamma

Anonym 1673752: Nej, det där låter mer som silverfiskar! Äckliga är de!

Ekorren.

Svar på tråden Pälsängrar- Jag mår så dåligt.