Inlägg från: S med 2 |Visa alla inlägg
  • S med 2

Mitt barn bits!!!!!!!

Min dotter var ett "bitbarn"...hon gav sig alltid på andra barn och det var fruktansvärt jobbigt att alltid vara på vakt. Andra föräldrar kunde sitta o prata men jag fick "vakta" Carin. Hon är väldigt tidigt i allt pratade i meningar vid 1 ½ så det var ju inte för den sakens skull. På BVC och barnläkare sa att det kunde beror på att hon vill så gärna men att det blir så fel......det hände ofta när hon skulle krama någon eller om nån hade nått hon bara skulle ha. Nu är hon väldigt lugn och ofta den som själv blir påhoppad så det ger med sig även om man inte tror det när man är mitt uppe i det...det ÄR jättejobbigt, det ända som hjälper är att vara koncekvent och att prata med barnet...inte skälla.
    Hon började på dagis i feb. och där är det en kille som är precis som henne...han vill så gärna kramas o pussas men bet blir riv o bit i stället....första veckan hade Carin riv i bitmärken i hela ansiktet och på ena armen.
    Du får hemskt gärna fråga om det är något du undrar över. vi fick lite råd från BVC o barnläkaren.

lycka till.

Svar på tråden Mitt barn bits!!!!!!!