• Anonym (stinkis)

luktar illa efter konisering

är det någon här som efter konisering upplevt att den egna lukten förändrats?? (jag tycker att det luktar gummiaktigt typ som en ehhh dildo)
    det är 5v efter min konisering och jag har fortfarande vattniga flyttningar (gula) och luktar så att jag måste tvätta av med vatten flera gånger dag.
    efter som jag inte har varken ont eller feber så ska jag bara avvakta och inte komma in på koll
    jag tycker att efter 5v snart 6v så borde all läkning vara avklarad och kroppen återgått till normalt

någon som råkat ut för samma??

• Svar på tråden luktar illa efter konisering
  • ondella

Jag hade inte så,men däremot så blödde jag i nästan 8 veckor...

• Anonym

du får räkna medminst 2v till, sen ska det va borta

• Anonym (stinkis)

jag hade blödningar i ca 3 veckor och det var efter det som flytningarna kom
    i början var det massa vattniga så att jag var tvungen att ha binda för att inte droppa ner överallt
    ca 1v efter det förändrades lukten och mängden minskade =(

• Anonym (stinkis)

ohhh jag hoppas du har rätt
    börjar bli ganska så rädd

• ondella

Ring dem om du känner oro.Det gjorde jag,och de var så gulliga allihop.

• Anonym (stinkis)

ondella jag har ringt och dom säger att jo det är normalt dom första 3-4 v och sen jo det är normalt de första 4-5v osv
    de säger att jag ska avakta så länge jag inte får feber eller ont i magen

• ondella

Till mig sa de att det var bara ett fall om året ungefär som hade långdragen läkning,och att jag var en av dem.(på det sjukhuset alltså)

• Anonym (stinkis)

ja här säger dom att de flesta är färdigläkta på 3 - 4 v men att det kan ta längre tid om man har otur
    jag kan förstå att vi läker på olika sätt och att tiden kan varriera ganska så mycket
    men däremot förstår jag inte riktigt varför det luktar så vidrigt
    eller hur flytningarna kan vara samma konsistens som vatten

• ondella

Jag hade så med men mest blod..

• ondella

Förresten görs koniseringarna på olika sätt och på olika djup,så därför blir det väl skillnader.

Svar på tråden luktar illa efter konisering